Gå til innhold

Faste/harde pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns puppene er blitt litt fastare/hardare i det siste. Eg har ikkje klemt på dei for å få ut melk, så det er ikkje produksjonen som er i gong.. men er det eit teikn på at ungen nærme seg? Eg har 26 dagar igjen til termin. Skjer fødselen før termin, trur de?

Kjenne eg grue meg til melkespreng, men godt å kunne ha melk til babyen. Enkelt å ha maten med der eg går :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok produksjon på gang selv om du ikke stimulerer til det:) Tror ikkje hardere puppene er noe tegn ift å føde før termin desverre, om du håpet på det. Ellers av tegn viser at fødselen nærmer seg: stikninger, mer og sterkere kynnere, slimproppen mm. så er ingenting "sikre" tegn på om man vil føde før termin. Det er dem som ikke føder før 6 uker etter at slimproppen er gått feks. Ganske vanskelig å spå.

Skrevet

Jeg har også fått hardere pupper igjen de siste dagene, men har hatt det av og på hele svangerskapet og hadde det lenge forrige svangerskap også. Det er nok ingen sammenheng med det og når fødselen skjer. Jeg har også 26 dager igjen, forresten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...