Stolt mamma og englemamma Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 hei! Var myyye her inne frem til januar 2010. Da fikk eg en nydelig gutt! no er han over året, og vi begynner å tenke på en lille bror/søster:) Har sluttet på p-pillene! så dette kan jo bli spennende :) Men selvfølgelig er han bortreist på jobb denne gang eg mest sansynlig får EL. Uansett, ser frem til en tid her sammen med dere
Smurfebaby Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Velkommen tilbake da Å lykke til med prøvinga :-)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 tusen takk!! Og det samme til deg
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Spennende tid du har foran deg;) Vi har også akkurat bestemt oss for å prøve på nr 2 nå, men har ingen forventninger om at det skal skje raskt...(da det tok 15 mnd og en SA) før første satt. Så jeg kommer nok til å henge her lenge, hehe! Lykke til;)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2011 for oss tok det ca 1år sist! så eg kommer vell til å henge her en stund eg og hehe Om ikke kroppen har forandret seg etter sist graviditet da Tusen takk! og lykke til, til deg og
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Da håper vi at kroppene våre har forandret seg etter sist graviditet;) Har faktisk hørt fra flere som brukte veeeeldig lang tid på nr 1 at nr 2 satt raskere enn de hadde trodd, så det er lov å håpe!
Trultetryne Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Hei hei! Vi har også nettopp begynt å prøve på nr 2. Vi brukte omtrent et år sist, så jeg blir sikkert hengende her en stund jeg også
ellynn Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 Hormonspiralen skal ut 1.april:) Så her går vu også spennende tider i møte. Har en gutt på to og et halvt år. Blir spennende!! Lykke til!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Har seks dager igjen med p-piller før jeg er ferdig med brettet, og da begynner offisielt prøvingen på nr 2 her også Har ei jente født i november -09 fra før. Ble gravid med en gang etter p-pilleslutt sist gang, så håper jo selvfølgelig på gjentakelse av det Men prøver å innstille meg på en lengre prøveperiode denne gangen!
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Dere som prøver/skal begynne med prøvingen på nr 2 nå, når er det første barnet deres født? Jeg er så usikker på hva som er "passende" aldersforskjell mellom barna. Vi føler at vår første fortsatt krever veldig mye av oss, men samtidig vet vi at det tok lang tid å bli gravid sist. Derfor tenkte vi at det nå var riktig å begynne med prøvingen. Så vårt første barn er født i september 09.
hippimamma Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Hei, vi og prøve og få nr 2. Dessverre ble nr 2 en ma. Men prøve fortsatt. Dattera vår er født Nov. 09. Håper ikke det tar like lang tid for nr. 2 klamrer seg fast :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå