jollybaby Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hadde ikm den 15. Altså 6 dager over tida. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet. Men er ikke antydning til spotting. Pleier å gjøre det et par dager i forkant av mens. Blir sprø. Vil ikke teste ennå. Lei av negative tester etter tre år som prøver......
lille +gutt Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Akkurat samme her men "kun" 4 daga på overtid. Men æ har hatt litt blødninga kun noen dråpa hver dag i 2 daga nu(pleie ikke ha det) Grått kver dag i flere uka nu og brekte mæ da æ spiste lakris i dag. Men blir ingen testing her heller på lenge, kjempe lei av at kroppen gir mæ disse signalan falskt svært ofte Kor lenge ska du holde dæ?
jollybaby Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Om den ikke har kommet torsdag kveld, så tester jeg fredag morgen. Fest med jobben på kvelden. Da er det greit å vite fra eller til.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er 8 dager over ikm Har kun tatt en test og det var dagen før ikm, men den var blendahvit. Jeg har heller ikke testet fordi jeg er så lei av å få negativ. Har menssmerter, humørsvigninger, kvalme i bølger, strekking i livmor, vond korsrygg(begynte i dag) og ekstremt trøtt/sliten de siste dagene... Jeg spottet 1 uke før ikm, til og med litt rosa på slutten, det har jeg aldri gjort før!
jollybaby Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2011 Hvordan går det med dere? Har tr kommet? Her har det ikke skjedd noen ting.... Blir sprø. Men tør ikke teste før fredag........
vår første 19 mnd prøving Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 ingen mens her 10 dager over ikm. tørr heller ikke teste
SNURF 5 GUTTER Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jeg er 4 dager over tiden. Men har ikkje følelse i kroppen som tilsvarer gravid og 0 symptomer.Misunner dokke som har symptomer. Bruker å få snopdilla og smerter i korsryggen og såre bryst når tante rød er på vei men kjenner ingen ting. Har altid fått posetive tester dagen på ikm men testet i dag og blenda hvit. Så her er det nok tante rød som lurer meg. Så ønsker dokke som har håp og symptomer at hcg er på veg opp og posetive tester )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå