Tulipan2010 Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Ser ikke ut som det skjer mye på trimdebatten, så da spør jeg her. Noe som vet hvor mye plass man trenger i stua for å bruke de?
MBSS Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 jepp jeg har dem og det er kjempe gøy. Trenger litt plass rundt deg, jeg hadde ca 3*2m men du klarer deg nok med mindre.
mammaløve Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Anbefaler dem, synes de er veldig bra! Også går det an å bestille flere når man har trent seg lei på alle de programmene som er i DVD-pakken. Man velger litt selv hvor stor plass man trenger. Om man gjør bevegelsene helt ut, eller begrenser dem litt. Men man må nok ha 4-6 kvm til rådighet for at man ikke skal være redd for at man slår ned noe Jeg glemmer helt tiden når jeg gjør zumba etter de DVD-ene. Kan gjøre et program to ganger når jeg først er i gang Blir kjempesvett!
Nikkamoren Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Dette høres gøy ut! Hvor selger de disse dvd-ene?
mammaløve Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 www.zumba.com? Eller fra TV-shop? (Eller det unevnelige...laste dem ned fra nettet?
mandalay Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 www.zumbafitness.no. Kan også kjøpes på Ebay. Fantastisk trening, også for de av oss som ikke eier koordinasjon eller som er stive som stokker:-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 merker dere forskjell etter å ha brukt dem? altså vekt og mål?
mandalay Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Zumba er som all annen trening- må kombineres med sunt kosthold dersom man skal ned i vekt. Men hvis man ønsker å trene kondisjon, forbrenner man nok ganske mange kalorier med zumba! Og det er så gøy at man nesten ikke tenker på det som trening:-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Anbefaler Zumba på det varmeste - spesielt hvis du er glad i aerobic og dansing. Da er dette sikkert midt i blinken for deg også ) 4-6 km2 vil jeg også si at er greit å ha, men man klarer seg med betydelig mindre. Jeg hadde i starten bare den plassen stuebordet vanligvis opptok, dvs ca 2-3 km2. Var litt trangt da.. Jeg målte cm i midjen og livet da jeg begynte, og tok av hele 8 cm de første 10 dagene!! Da trente jeg omtrent hver dag da, for det var så innmari gøy Og da var jeg ikke veldig stor i utgangspunktet, hadde allerede slanket bort 20 kg og veide ca 75 cm fordelt på 173 cm. Så Zumba er effektivt, uten tvil! Hoftebevegelser som jeg aldri før har utført ihvertfall, og ikke visste jeg at jeg hadde så mange forskjellige magemuskler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå