Romantic Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Både i natt og i dag før middag har jeg hadd så kraftige kramper at jeg bare har ligget og vridd meg i fosterstilling! Typen, stakkars får ikke røre meg, når det pågår, og det er fælt for han å se jeg har det vodt, når han ikke kan gjøre noe med det. Kjente meg også kvalm når det pågikk, men enda ikke kasta opp. 5+3 i dag. Håper jeg slipper å få et sånnt annfallpå jobben, men tror det skal gå bra, for det har skjedd når jeg har ligget på sofaen og i senga, virker som det funker som med menssmerter, at det er greit så lenge jeg er i bevegelse. Tror jeg skal få meg litt paracett, men er usikker på om jeg trenger det, for det er snakk om 5- 10 miutter, så gir det seg av seg selv.
mer enn bare mor Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Anbefaler deg å ringe legen din i morgen Skal ikke gjøre sååå vondt, så greit å få sjekket det ut
Romantic Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Legen? Tror du det? Har jo time førskommende mandag, da, så kan jo spørre da... Dette minner om menssmertene jeg hadde på ungdomsskolen og videreående, og de var det ingenting unormalt med, bare veldig vondt, holt på å svime av en gang på vgs pga menssmerter, og spydde etterpå, og det har enda ikke skjedd meg nå, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå