Gå til innhold

Noen som har erfaring med søskensete på vogn?

Anbefalte innlegg

Til sommeren kommer nr to, førstemann vil da være to år. Jeg er veldig i tvil om vi skal kjøpe en søskenvogn eller rett og slett et søskensete. Vet at det finnes søskensete til Emmaljunga til å ha oppå vognen, men finnes det til flere vogner? Noen som vet og har erfaringer med dette?

Fortsetter under...

Jeg prøvde det en liten periode.

Har selv city cross. På den fester du setet på sittedelen (går ikke ann på bagen). Setet er i utgangspungtet kjempe genialt, når det ikke er i bruk bare bretter du det ned så det blir relativt flatt og du ser babyen godt. En enkel og grei måte å frakte en to åring som helst vil gå og bare hvile beina avogtil.

Ulempen med setet er at det er vanskelig å ta det av og på, så det må nesten være fastmontert til du er ferdig å bruke det.

Min to åring ble også litt urolig av å måtte sitte vendt mot meg, satt å snudde seg veldig, da hadde setet en tendens til og klappe sammen...:/

Viss det regner og begge to sitter i vogna, så dekker regntrekket utsikten for minsten... ikke gøy! Men så lenge den minste er en baby, så er ikke det et problem. Men innen din nr 2 begynner å sitte er vel gjerne eldste stor nok til ståbrett?

Jeg vet at det finnes sete til simo også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...