håp_84 Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Får du opp noe ang graviditet på meg?ev.denne mnd?hadde el forje uke:)vist ikkje denne mnd ka får du opp?hadde foresten en ma i nov.. 010585 håper du har lyst;)
Marthe21 Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 ja jeg ser graviditet på deg, men ikke denne måneden desverre.. jeg syntes det er vanskelig fordi i og med at du har hatt en ma, kan det hende jeg blander litt.. for ser graviditet men usikkerhet og redsel.. men det trenger ikke bety noesomhelst.. så ikke bli redd.. jeg tror du får en liten baby i starten av 2012.. lykketil om du ser så se gjerne på meg og. 080190, termin 29 april
håp_84 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk for svar:)d har prega meg ei stund ja kroppen er nett blitt "normal"etter at vi mistet..Har ei jente som vi koser oss med men vi ønsker så veldig en søster eller bror.. Så da får vi berre vente og se(lettere sagt enn gjort men) eg kam desverre ikke spå ellers skulle jeg selfølgelig hjelpt deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå