Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Datteren min heter Veronica, jeg syns det er så koselig å høre på Cornelis Vreeswijks sang Veronicas Visa. Kommer dere på noen andre sanger med jentenavn eller guttenavn i tittelen?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Kjeder du deg eller? Sang nettopp Veronica som nattasang. I samme sjanger finnes flere sangtitler med navn i feks Deirdres samba, Fredrik Åkare osv.. Postmann Pat My name is Luca
Tante Blås Squaw Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Rolling Stones: Angie Michael Jackson: Billie Jean, Dirty Diana, Little Suzie PJ Harvey: C'mon Billy Tori Amos: Jackie's Strength Leonard Cohen: So Long Marianne Nick Cave: The Ballad Of Henry Lee Tom Waits: Martha
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Rosanna Drømmen om Elin Lilla, vackra Anna Ola var fra Sandefjord Maria
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 When Suzanna (eller hvordan det staves) cries...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Carla Bruni - Raphael En virkelig nydelig sang. Den er fransk da... The Mines - Ana Flora Den er ganske fin den også. Ellers er det jo en god del andre som folk flest kjenner til. Alt fra Mona Lisa, til Mors lille Ole i skogen gikk...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 "Hva har du under blusen, Ruth" - en klassiker!! Björn Rosenström: "Brittas fitta"
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Lilla jag, lilla jag, lilla søta Ida.. idas sang, fra filmene om Emil
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 Tanta til Beate! Glasang! Gikk rundt og sang på den i hagen, og ble da kjent med min nye nabo som kunne fortelle at hun har en niese som heter Beate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå