Gå til innhold

Kan dere damer svare? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone har det siste året hatt mye sms kontakt med en 13 år eldre nabo (er bestefar). Hun har fortsatt med dette til tross for at jeg har sagt klart fra om at jeg ikke likte dette. Hun har gjentatte ganger lovet meg å slutte.

Jeg har nå avsørt at de har sendt intim meldinger og nakenbilde til hverandre. Hun har inrømmet dette men sier at de "bare" er venner.

Min kone gjennom 15 år har klare fordommer mot utroskap og fordømmer andre som er utro.. Hun er en meget respektert "fin" dame som nyter stor respekt i sin omkrets og familie. Det ville sendt sjokkbølger gjennom nabolaget hvis dette ble kjent.

Jeg reiser halve året og har gjennom 17 år kun mottat 2-3 nakenbilder av henne. Hun er redd for å sendt feil og mener det er over kanten å sende slike bilder. Hun er ikke typen som liker å være naken, sover aldri naken. Liker egentlig ikke å vise seg naken utenom når vi har sex. Da har hun ingen problemer med nakenhet.

Dette synest jeg er helt greit, vi er alle forskjellig. Ut i fra dette så skjønner dere hvor mye som skal til for henne å sende nakenbilde av seg selv. Hun sier hun ikke har følelser for denne mannen og at de bare er venner noe jeg har vondt for å tro. Jeg mener det må noe mer til en vanlig vennskap for at hun skal sende nakenbilde av seg selv til denne "vennen".

Er det mulig for en mor med barn og mann å sende nakenbilde av seg selv til en venn/nabo uten å ha følelser for vedkommende?

Er nok bare damer som kan gi meg et fornuftig svar på dette.

Skrevet

Nå fikk jeg faktisk vondt av deg :( Ikke vær naiv, her er det helt klart noe på gang mellem de to.

Skrevet

Nå er damer også veldig forkjellig, i alle fall på denne siden her.

Jeg må snakke for meg selv å si at jeg aldri ville sendt nakenbilder av meg selv til en person jeg ikke hadde et, eller ønsket å ha et romantisk forhold til.

Synes ikke dette høres greit ut og ønsker deg lykke til!

Skrevet

Om din kone har følelser for mannen eller ei er vondt å vite, men jeg må si jeg synes handlingen i seg selv er ille nok. Jeg ville sett på dette som et grovt tillitsbrudd fra min samboer, og jeg hadde slettes ikke akseptert det. Om du ikke har reagert kraftig overfor denne mannen, som åpenbart vet at din kone har både mann og barn, vitner det om at du har en stor porsjon selvbeherskelse! At dette bare er et vanlig vennskap er sludder! Du virker som en fin fyr, og fortjener ikke dette. Ta det opp med din kone!

Skrevet

Nei, det er ikke normalt å ende nakenbilder til venner!

Skrevet

Alt er mulig :) Tipper at det er oppmerksomhet fra naboen som har gitt henne så pass mye spenning i hverdagen at hun har turt å slippe litt av kontrollen. Men et nakenbilde er ikke all the way ..

Du er jo 50 % fraværende i forholdet deres og hvis du (dere) ikke er flink(e) til å ta vare på henne (hverandre) mens du er borte, er det lett å falle i nabofellen fordi hun får litt positiv oppmerksomhet fra den kanten, så før jeg hadde stilt ultimatum, hadde jeg kanskje prøvd meg med positiv oppmerksomhet rettet mot fruen mens jeg var borte - komplimenter a la så søt hun er når hun sover, så fin hun var da ... osv, at du savner henne, vil holde om henne osv ...

At fruen er en anelse prippen mot deg og ikke mot naboen kan også tolkes på en annen måte, nemlig utpressing. Det er ikke bare små jenter og gutter som blir utnyttet av voksne med en tvilsom agenda. Tenk hvis denne naboen har kommet over et av dine nakenbilder av henne og så spinner videre på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...