Gå til innhold

Jenter jeg er 1 uke over :O vil dere se igjen?

Anbefalte innlegg

Eg er så ny på dette så du sikkert kan få det til, så aner ikke hva eg får med bilde eller ikke.....

kommer til å aldri vise meg her igjen om eg tar feil :P har kommet så sikkelig sterkt opp dette nå og mer kommer opp når eg snakker med deg... så tar det feil rømmer eg :P

får opp at det er noe denne jenten vil si til meg, og ja hellig dussen hun er en kjempe nydelig jente..... akkurat som hun står bak en dør og titter frem, " tittei her er eg," kommer ikke helt innpå henne da hun virker veldig sjenert ennå....

Fortsetter under...

Hehe du må ikke rømme :D det får du ikke låv til av meg :D Jeg er også veldig ny på dette med å spå andre så ikke tenk på det :D synes det er helt fantastisk at du får opp så mye på meg :D

håper jenta vil fortelle deg snart det som er på hjertet hennes. men låv meg er testen negativ så blir du ennå og fortsetter med å spå :D alle tar feil en og flere ganger :)

hehe, synest denne tråden er blitt så lang nå at vist eg tar feil så lurer eg virkelig på hvor alt det "tullet"eg får inn no kommer fra :P

men har lovet jenta nå at eg ikke må tenke slikt :) Hun blr veldig trist av den grunn.... Får opp at enten er det du som sitter å nesten feller en tåre eller så er det jenta får eg får iallefall tårer i øynene med engang eg titter inn på denne tråden :P

prøver å få opp mer men no har hun gått litt vekk fra denne dør karmen og velger å trekke seg litt lenger vekk... Korfor aner eg ikke, men er sikkert pga hun synest det er seint no..

aww. jeg håper hun har det bra :) håper det er hun som er inni magen min <3 håper jeg kan se mer på deg til helgen :) bare rop ut hvis du får mer på meg :) og håper testen er positiv i morgen :) gleder meg til å gi deg tilbake melding :) Men tenk videre på den positive energien du har :D du gjør meg glad og gir meg MASSE go energi <3 jeg må nesten gå nå :/ lille gull er våken igjen :( takk for oppmuntrende ord i kveld :D snakkes i morgen :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...