Gå til innhold

Jenter jeg er 1 uke over :O vil dere se igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for svar :) håper at tante rød ikke kommer snikende rundt hjørnet da :) skal gi tilbake melding så fort jeg kan :) flere har ikke sett graviditet på meg før mai og august men håper spira sitter nå :) hehe

vil andre se igjen?

er ganske ny på dette, men det først som slo inn var gratulerer... :P og desember kom som nr 2 :P er du gravid no så vil jo termin vere i desember :D håper for min og din del at 1 uke over er godt for din del og bra spåing av meg :P

Men gi en lyd om eg tar feil også så skal eg se på nytt om eg får opp noe annet vist TR er kommet :)

Lykke til iallefall håper på det beste :D

Annonse

jeg takker nikker og bukker jeg :) håper håper og håper, det sliter veldig på den prøvingen hehe :) min sambo har en veldig sterk føelse på at spiren sitter temmelig snart men han klarte ikke sette fingeren på det. mer får han ikke opp på meg. håper andre ser det samme som deg -mtp- :)

hmm, jeg ser også graviditet på deg assa:) hvertfall rett rundt hjørnet, er ikke like sikker på om den sitter riktig enda, men ser at nå som våren kommer er det graviditet inni bilde.. så håper du er gravid:) Masse masse lykketil

Annonse

ja håper det ;) stikker litt på høyre side av liv moren også men aner ikke om det har noe med det å gjøre, når jeg reiser meg opp fort og nysernså stikker d i livmora kan ikke huske om jeg hadde det sonn med min første. MEEN gud jeg er spent hehe :)

får bare opp gratulerer når eg ser nicket ditt :P håper virkelig eg ikke ser feil asså :P Men tester du no får eg også opp at du kommer til å bli glad... Med en gang eg ser på deg får eg opp sommerfulger i magen som det holder...... :P men kan vere din energi går inn i meg og du er slik nå :P

synets du kan teste NÅ eg :P er så spent.... kansje mer spent enn deg :P

Er en jente eg ser titter frem å sier Hei, det er ingen som ser meg no, men vær så snill å si at eg kommer:) Mamma har ingen grunn til å holde ting skjult for henne lenger... Bare å si det til henne...

Bare håper eg ikke ser helt totalt feil no ass :( shit da lurer eg virkelig på om eg er på vei til en annen plantet :P

Du er så nydelig du vet du det ? :D det stråler go energi av deg :D tårene renner her av gledes tårer med en gang jeg ser nicket ditt <3 jeg skal teste i morgen ;) så med en gang jeg har testet så skriver jeg til deg :)

Jeg er så spent sitter å svetter i hendene :) klokka må gå litt fortere så jeg kan komme meg på apoteket ;) er så redd for å bli skuffet har sonn klomp i brystet :)

må si eg blir sikkelig skuffet om eg spår så trtalt feil no. :(

har du ike test i huset.... FY FY FY!!!!! :P

kansje vi begge skal hoppe til køys med en gang så går alt som heter tid og klokke mye fortere :P

*ler* ja skamme meg ;) jeg brukte den sisste jeg hadde sisst mnd :P jeg håper og håper at spåingen din at den ikke tar feil :)

får vel ikke sove jeg nå for jeg er så spent ;) trenger du noe mer for å få meg skikkelig opp ? at du ser mer hvis du har bilde eller har noe mer ? kribler i hele kroppen min <3 smiler fra øre til øre her jeg sitter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...