Gå til innhold

JUHUUUUU

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA var jeg visst gravid :)

Det var egentlig ALT for tidlig å ta testen, og jeg har pleid å le av alle som er helt hysteriske og tester i dager før dagen.. men plutselig kjente jeg KANSKJE litt i går.. (stikking i livmor og at jeg måtte på do hele tiden).. så da MÅTTE jeg bare prøve å se i dag, siden jeg hadde fått nye tester.. tenkte jeg gjerne kunne blåse av en i dag.. (venter mens på lørdag som kommer)..

Og jammen meg var det 2 tydelige streker der.. såpass tydelige at jeg ikke gadd å ta en til.. men det gjør jeg sikkert i morgen tidlig :) og kanskje neste.. og neste.. hihihi...

MORSOMT!

Siden jeg ikke kan si det til verden enda, så MÅÅÅÅ jeg si det her.. juhuuu...

Lykke til videre.. jeg flytter i teorien inn på 1. trimester, men jeg ble så stresset der inne de forrige gangene jeg var gravid (av prat om SA, MA og annen elendighet), så kanskje jeg holder meg unna BIM i noen uker... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye å kos deg masse med den voksende mage :))))

Skrevet

Gratulerer! Morsomt med en glad-historie på en ellers regnfull mandag. Og jeg digger nick'et ditt :-D

Skrevet

gratulerer så masse :) du får kaste litt babystøv her på meg.....håper det klaffer for meg snart :)

lykke til da :)

Skrevet

Gratulerer så masse :D. Hvilken test brukte du?

Skrevet

Gratulerer! Er helt ny her inne og gleder meg til den dagen jeg kan skrive et juhuuuu-innlegg ;). Lykke til alle som prøver hardt ;)

Skrevet

Gratulerer!! : )

Er så spennende! Jeg har også lyst til å si det til flere enn mannen min, men må vel vente ei god stund, så det er godt å kunne "si" det her ja! : )

Har sett litt inn på 1.trimester, og det er mye negativt der, så lurer på om jeg kanskje ikke kommer til være der inne så mye. Første gangen jeg er med på BIM debatter. Jeg vil ta ting som det kommer å tenke positivt, sånn er det med den saken ;D

Skrevet

Gratulerer:-)

Skrevet

Hei hei. Hva slags symptomer har du? Jeg er 7 dager på overtid. Men vil ikke teste. Lei negative tester etter tre år som prøver... Blir litt forvirra av at tegn på graviditet og mens på vei er så like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...