Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er i dag 31 uker. Har hatt murringer den siste mnd. så da jeg skulleha vekstestimering i dag målte de den i tillegg. Tidligere svangerskap har den alltid ligget på 40 mm, nå var den 31. hva er deres på???
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hei Jeg er tvillinggravid og har målt den noen ganger. Min har ligget på 45 frem til fredagen som var, hvor den lå på 40. Jeg er 30+2 i dag. Husker ikke hva den bør ligge på, men på tvillingforumet får jentene som har helt ned på ca 20 (noen også lavere) fortsatt være hjemme, men med sengeleie. Hva sa legen din om resultatet da?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er på vekstestimering minimum hver 14 dag pga morkaesvikt hos førstemann. dette er mitt tredjebarn. Førstemann var 1870 gram til termin og andre 2400 gramtiltermin. Ellers er jeg alltid mye plaget med kynnere og murringer. De to tidligere svangerskapene mine har cervix vert 41 og43 mm når de har målt. stusset derfor på 31mm nå. Hun sa til meg at de skulle følge med men at hun ikke hadde vondt av det. dersom den hadde vert 20 mm hadde det blitt restriksjoner. men jegtenker jo litt på det. minmor fikk tabletter pga dette med sin tredje fordi kynnere/murringer gjorde cervix kortere.Hun fødte sistemann på 50 min. Så jeg håper jo at barnet har tenkt å holdeseg inni der
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hei! Fikk målt min cervix i uke 27 pga mistanke om vannavgang/åpning. Overlegen målte 40mm,hvorpå han kommenterte at dette var langt? Sterke kynnere er med på modningsprosessen av cervix,men fortsatt er den ikke faretruende kort.Men jeg ville ha bedt om my måling om ikke så lenge,såfremst kynnerne ikke gir seg., Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå