Gå til innhold

Bade i klor ?

Mamman til Stella og Håkon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker å dusje når jeg har vondt i ryggen, fordi vannet hjelper utrolig mye ! :)

Også synes jeg det høres helt fantastisk ut å dra i svømmehalen,

der er det jo store basseng du kan røre deg litt i og som sikkert lindrer smertene!

Men er det farlig i og med at det er klor i vannet, og tempraturen i vannet kanskje ikke er helt som den skal?

Har igjenn 2 uker til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem det. Skal kunne bade i basseng helt til fødsel. Lest noe om ikke etter at slimpropp har gått pga infeksjonsfare - men vet ikke om det stemmer. Jeg bader jevnlig i klor selv da vi går på småbarnssvømming hver uke - bare deilig når en blir stadig tyngre : )

Skrevet

Bad og kos deg :-)

Jeg gikk på gravidsvømming på overtid sist (i regi jordmødre som jobbet på sykehuset). Verken klor eller temperatur i svømmebassenget er noe problem. Når det gjelder slimpropp er det vel bare 50% av de gravide som faktisk får med seg at den går (dersom den går i det hele tatt....) så det har heller ikke allverdens å si. Dersom vannet ditt har gått er det en annen sak, men da er du sikkert ikke så intr i bade uansett;-)

Skrevet

Takk for svar :D

tar sjangsen på å bade jeg da :)

Skrevet

Jeg bader i varmtvannsbasseng (38-40 grader) hver uke :) Utrolig deilig for en sliten og støl kropp!

Nå er jeg i uke 37, og jeg får se hvor mange ganger til jeg tør å bade før fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...