Gå til innhold

Er ikke mye liv her inne i grunn....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynner å bli bedre av kvalmen nå. Har vært sykemeldt i to uker, men begynte å jobbe 50 % i dag. Var tre ganger til akupunktur, og jeg tror det hjalp veldig.

Om én uke skal jeg til min første kontroll hos legen. Det blir spennende. Om tre uker skal jeg til UL for å sjekke nakkefolden. Det gruer jeg meg mest til. Vi har downs i familien så jeg tenkte det var greit å sjekke selv om jeg ikke er over "aldersgrensa".

hei=) jeg er 10 uker på vei i morgen. har det ganske topp i grunn. har stort sett vært i fin form. vært litt plaget med hodepine, men sliter med migrene fra før så dette er jeg vant til. ellers merker jeg at puppene vokser, men det er bare morsomt for meg som ikke er akkurat brystfager fra før=P så har jeg treg mage for tiden=P

har hatt litt småblødninger, så ble henvist til tidlig ul. var der i forige uke, og da fikk jeg se lillebebisen som vokser og utvikler seg helt normal. det var utrolig godt å se=)

går bare å venter på at magen skal komme jeg nå, sånn at det onkli går opp for meg at jeg er gravid=D

9 uker på vei, 10 uker til torsdag!

Har kun trøtthet, ømme bryster og sliten i ett sprett.

Ellers er det veldig lite som jeg merker forskjell på. Jeg spiser en god del da, men det gjør jeg i perioder selv utenom svangerskap så er liksom ikke mye forskjell på min side :)

Håper at alle jentene har noen bra dager,og at dem får ett fantastisk svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...