Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både Edvard, Erik, Erlend og Kristian er veldig veldig fine :) Holder en kanpp på de på E siden de nok er litt mindre brukt enn Kristian.

Eskil og Ole er ok :)

Ikke så glad i Anton (styggkult), Herman og Viktor, men de går an.

Liam, Lionel og Dexter er kustygge.

Edvard - Ja! Flott.

Erik - Ja! Aldri feil.

Erlend - Ja, det er fint. Erland er enda finere.

Eskil - Jaaaaa! Det er så vakkert.

Viktor - Ganske kult navn.

Kristian - Ja, helt fint.

Ole - Ja, det er flott.

Liam - NEI!

Lionel - Nei.

Dexter - Neineinei

Herman - Ja, det er flott.

Anton - Ja!

Av disse tror jeg det måtte blitt Eskil. Liam, Lionel og Dexter definitivt nederst.

Liker bare Herman av mannens forslag, og det er veldig fint også. Anton er litt kult, men liker det ikke direkte.

Liam, Lionel og Dexter er svært svært lite pene!!

De øverste alternativene liker jeg alle sammen. De to beste er nok Eskil og Kristian :-)

Stemmer på Eskil, Kristian eller Herman :)

Annonse

Du har MYE bedre smak enn mannen din :-) Liker alle navnene dine, hvis jeg skal rangere blir det sånn ca sånn:

Edvard

Kristian

Erik

Erlend

Viktor

Ole

Eskil

Av mannen sine forslag liker jeg bare Herman og Anton, synes begge de navnene er veldig flotte.

Oj, dere er på vidt forskjellige planeter ser jeg ;op

Edvard og Viktor er pene. Personlig synes jeg resten av dine forslag er dørgende kjedelige... Mannen din sine var ikke allverden, og Dexter og Lionel er ikke bra. Herman og Anton under tvil.

Annonse

Edvard er helt klart finest! Viktor som nummer to, men det er ganske langt under. Kristian og Erlend er helt ok. Ikke noe i veien med Erik og Ole, men de er sååå kjedelige. Klarer ikke helt å like Eskil.

Det eneste av navnene mannen din foreslår som jeg så vidt kan like er Herman. Dexter var bare grusomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...