zomg!! Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Edvard. Erik Erlend Eskil. Viktor. Kristian. Ole. Mannens forslag: Liam Lionel Dexter Herman Anton Hvilket er finest?
Synnøve_Solbakken Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Både Edvard, Erik, Erlend og Kristian er veldig veldig fine Holder en kanpp på de på E siden de nok er litt mindre brukt enn Kristian. Eskil og Ole er ok Ikke så glad i Anton (styggkult), Herman og Viktor, men de går an. Liam, Lionel og Dexter er kustygge.
LoveDove Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Edvard - Ja! Flott. Erik - Ja! Aldri feil. Erlend - Ja, det er fint. Erland er enda finere. Eskil - Jaaaaa! Det er så vakkert. Viktor - Ganske kult navn. Kristian - Ja, helt fint. Ole - Ja, det er flott. Liam - NEI! Lionel - Nei. Dexter - Neineinei Herman - Ja, det er flott. Anton - Ja! Av disse tror jeg det måtte blitt Eskil. Liam, Lionel og Dexter definitivt nederst.
LilleBitteliten Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Liker bare Herman av mannens forslag, og det er veldig fint også. Anton er litt kult, men liker det ikke direkte. Liam, Lionel og Dexter er svært svært lite pene!! De øverste alternativene liker jeg alle sammen. De to beste er nok Eskil og Kristian :-) Stemmer på Eskil, Kristian eller Herman
prebs Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Du har klart best smak! Jeg liker alle dine forslag veldig godt - kanskje en knapp på Edvard. Av mannens navn liker jeg bare Herman.
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Rangering: 1: Erik, Herman, Anton 2: Erlend, Eskil Resten urangert. Hvis jeg må velge mellom de 3 første: Erik, eller kanskje Anton.....
X10ne Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Du har bedre smak enn mannen din - i hvert fall i følge meg :-) Vi vurderer både Erik og Ole til vår gutt, så det er mine favoritter.
RockMyWorld Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Du har MYE bedre smak enn mannen din :-) Liker alle navnene dine, hvis jeg skal rangere blir det sånn ca sånn: Edvard Kristian Erik Erlend Viktor Ole Eskil Av mannen sine forslag liker jeg bare Herman og Anton, synes begge de navnene er veldig flotte.
Suebird Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Oj, dere er på vidt forskjellige planeter ser jeg ;op Edvard og Viktor er pene. Personlig synes jeg resten av dine forslag er dørgende kjedelige... Mannen din sine var ikke allverden, og Dexter og Lionel er ikke bra. Herman og Anton under tvil.
zomg!! Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2011 hehe, tusen takk for svar. da har jeg fått rett, sa jeg skulle høre med noen flere om hans forslag. Blir nok Erlend, Erik eller Kristian. Hi
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Jeg vile gått for Erik )) Nyyyydelig navn!!
Loddengaard Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Dexter er en figur jeg forbinder med en amerikansk serie du ikke vil kalle opp sønnen din etter. Styr unna! Ellers heier jeg på Erik!
Gjest Skrevet 22. mars 2011 #17 Skrevet 22. mars 2011 1. Eskil 2. Viktor 3. Anton 4. Herman Disse 4 likte jeg godt Ville gått for et av de. 5. Edvard 6. Kristian 7. Erik 8. Erlend 9. Ole Disse 5 synes jeg er ok 10. Liam 11. Lionel 12. Dexter Disse 3 likte jeg ikke i det hele tatt
sommertiara Skrevet 22. mars 2011 #19 Skrevet 22. mars 2011 Edvard er helt klart finest! Viktor som nummer to, men det er ganske langt under. Kristian og Erlend er helt ok. Ikke noe i veien med Erik og Ole, men de er sååå kjedelige. Klarer ikke helt å like Eskil. Det eneste av navnene mannen din foreslår som jeg så vidt kan like er Herman. Dexter var bare grusomt.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 27. mars 2011 #21 Skrevet 27. mars 2011 Heia deg! Liam, Lionel, Dexter: usj. Anton: ok, kan gå an. Viktor: Nei. Kristian, Eskil, Erlend og Ole: på lik linje med Anton. Edvard, Herman og Erik er finest :-)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 27. mars 2011 #22 Skrevet 27. mars 2011 Jeg liker Edvard, Erlend og Herman best. Dexter ville ikke jeg kalt sønnen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå