Gå til innhold

trøtt etter modningsakupunktur, vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 39 uker i dag, og var til kontroll hos jordmor i dag tidlig. Rett før jeg skulle gå lurte hun på om jeg hadde hørt om nåler i forbindelse med modning og ønsket å prøve det på meg hvis jeg ville. Selvfølgelig var det ok for meg... Men etter jeg var hos henne sov jeg i to timer, og er fortsatt veldig trøtt og slapp i kroppen. Kan det ha noe med effekt av nålene å gjøre..? Jeg har forresten ikke kjent noen andre ting enn trøtthet etter dette.. Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig å bli trøtt etter modningsakupunktur :)

Har vært på det selv i dag og hos frisøren etterpå, var nesten så jeg sovnet hos frisøren :P

Skrevet

Hei

Jeg hadde første modningsakupunktur idag, er 37+4. Hadde også flere behandlinger i forrige svangerskap. Da som nå får jeg alltid en "sovenål" i overgangen mellom panne og nese for å fremme blant annet nattesøvn. Har ikke merket at jeg har vært søvnig idag, men husker fra sist gang at jeg ofte sov på ettermiddagen etter jeg hadde vært på modningsakupunktur. Jeg kjenner derimot en del kynnere nå i kveld, kan ikke huske om det var like påfallende forrige svangerskap. Kan jo være tilfeldig, da hun ikke satte de mest pushy nålene nesten 3 uker før termin, de "spares" til senere for å unngå masete og plagsomme kynnere som ikke nødvendigvis fører til noe.

Lykke til videre.

Skrevet

Godt å høre det er vanlig.. Det viser jo at det har noe for seg. J syntes det var så deilig å sove de timene før i dag:) Har ikke merket noe mer kynnere enn vanlig, men faktisk en del mer utflod, mulig det er tilfeldig, ikke vet jeg.? Fikk ikke nål i panne området, kun mellom tommel-pekefinger og flere fra kneet og ned til foten..

Skal spørre hun kan sette den for nattesøvn neste gang(hvis jeg ikke allerede har født).

Lykke til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...