mama&mini Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 uff, jeg klarer ikke holde meg alltid når jeg må tisse... lill skatten er 5 mnd nå, og jeg har slurva litt med knipeövelsene.. Men nå kan jeg angre. Det er skikkelig vanskelig å holde igjen, og frykter at jeg kommer til å tisse på meg.. uff, he he. Er det flere?
kinaputten Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 ja huff, hadde et innlegg her for en stund siden om å huske på knipingen, men jeg har så dårlig hukommelse når det kommer til det. Ikke bra. Hvordan skal dette ende? Kan du knipe av strålen? Det kan ikke jeg :/ Må huske knipe hver dag 50 gr, sk,rive bak øret og ikke glemme og sjekke bak øret......
mama&mini Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 nei, kan ikke det... men synes det er verre nå (värt sånn i ca 3 uker) Jeg får bare huske de 50 knipingene. Ellers kan jeg love deg at jeg kommer til å tisse på meg ute blandt folk! Det kommer så plutselig og...
kinaputten Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 jeg leste litt om det på internett igår, ble jo litt bekymret :/ Og tror det vi har heter stress inkontinens........huff :/ Hadde du en hard fødsel? Min var en stjernekikker og derfor ble han liggende lenge å presse der han ikke skulle presse, så det er visst noen små muskler som er revet over i området rundt urinrøret. Jeg har hatt en skikkelig irriterende hoste i to uker nå og nå synes jeg min blærekontroll er blitt værre. Men får det meg til å huske på å knipe? Nei. Har vurdert å sette alarmen på mobilen, knipealarm liksom Ellers så blir jeg også en tena lady snart. kan bare glemme løping på tredemølle eller løping, hopping etc generelt......
mama&mini Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2011 uff, stakkars! ' Min kom som en supermann, og lå i press i 4-5 timer.. var akkurat så han ikke ble tatt med sugekopp. Så mulig det rakna noe hos meg og... har tenkt på det. Spesielt den siste måneden i svangerskapet hadde jeg hyppige urinveisinfeksjoner fordi han lå å pressa på urinröret.. Hmm.. vi må nok bare ta det litt seriöst nå, og knipe!! Vil ikke gå rundt med bleie!
mamma til lillingen Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Fysioterapeuten min sier at det aldri er for seint å begynne å trene bekkenbunnen med knipeøvelser! Hun sier at hun har hatt pasienter som har gått flere år med inkontinens, og har blitt bedre etter noen uker med trening. Så om det virkelig er plagsomt så gjør deg selv en tjeneste, gjør det til en vane å trene hver dag, så kan du gå en tørr sommer i møte
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Du er ikke alene.... Har fått en svakhet for dusjen jeg! Hvis jeg ikke har vært på do før jeg dusjer, uansett om jeg føler jeg må tisse eller ei, klarer jeg ikke stoppe det! Men ellers har jeg heldigvis kontrollen Må bare gjøre det til en vane å gå på do før jeg dusjer
mama&mini Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2011 Godt å höre at jeg ikke er den eneste! Skal virkelig begynne å knipe som bare det nå...! :):)
kirvill Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Verst er det når jeg trener.. Hopp og sprett og en skvett her og en skvett der ;P
kirvill Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Verst er det når jeg trener.. Hopp og sprett og en skvett her og en skvett der ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå