ønsker2 Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 De siste dagene så har babyen vært så rolig. Har 11 dager til termin 1 april, så vet jo det er litt størrelse på den, men skal den være så rolig da? Jeg merker bevegelse, men det er veldig lite, men kjenner noe hver dag. Det er 5 år siden jeg gikk gravid sist, så husker minimalt fra forrige svangerskap. Syns dere jeg skal ringe føden for en sjekk i tilfelle?
♥bebi♥ Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det er jo trangt.. kanskje ungen er mer rolig om hodet er festet osv? Er du oppriktig bekymra for at det er noe iveien, ville jeg kanskje ringt føden.. 11 dager går fort!! Masse lykke til! (Jeg er innom fra 2.tri, å snoker litt..pleier egentlig aldri å gjøre det..)hihi.
Fru Shakespeare Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jo trangere det blir, jo mindre bevegelser. Husker jeg var inne til sjekk forrige svangerskap, og de var veldig til å bemerke at det var heeeelt normalt. "Dere gravide er nå alltid så engstelige," sa jordmoren overbærende...
Nr. 5? Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Har vært roligere her også i et par uker, men i går og i dag er det full fres i magen. Skjønner ikke at hun har plass til å bevege seg så mye, føles ut som hun av og til er på vei ut av huden. Det er til tider vondt pga all bevegelsen. Har 5 dager til termin
Trultesmamma Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Jeg er førstegangs og vet ikke hvor normalt alt jeg føler/ ikke føler er, men jeg kjenner helt klart mindre liv nå som det begynner og bli trangt i magen. Jeg vil si at bevegelsemønsteret er annerledes, jeg kjenner ikke så mange spark lengre, men mer når hun beveger seg/ snur seg.
wjkcg Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Ja, det er vanlig. Er lite boltreplass igjen, så de får rett og slett ikke sprellet like mye som før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå