DenTredje Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har fått time til rutine UL i uke 17+4. Jeg har vært på 2 tidlige ULer hos samme lege og han mener jeg er 1 uke 4 dager kortere på vei enn jeg har regnet. Jeg tror det han sier stemmer, da jeg har hatt litt uregelmessig mens tidligere. Men jeg har ikke sagt ifra til sykehuset da jeg vil ha deres oppriktige mening rundt dette og høre hva de sier uavhengig av tidlig UL. Så da blir rutine ULen kanskje kun når jeg er 16 uker på vei. Vil dette være for tidlig, slik at jeg får ny time senere? Hva tror dere? Noen som har vært borti noe lignende?
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 jeg ble satt tilbake 11 dager på ordinær ul, så var 16 uker da jeg var der og fikk en ekstra ul to uker senere.men fikk jo uansett sjekket at alt var som det skulle og vite kjønn på den første...! så de kommer nok sikkert til å sette opp en ny time til deg om ca 1-2 uker om det skulle vise seg at du ikke er lenger enn 16 uker.
DenTredje Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Takk for svar. Ja det er sikkert ganske vanlig at man blir satt tilbake og får komme på ny UL senere da. Blir spennende å se om de er enige med tidlig UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå