Gå til innhold

Vet de små sover mye, men når blir de mer våken på dagen og er gutter "trøttere" enn jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn er forskjellige, det er helt sikkert. Førstefødte var tidlig våken og jeg regnet med det var slik det skulle være, men junior følger ikke sin søster i fotsporene på noen som helst måte.

Så, når begynte deres små gutter (og jenter) å bli litt mer med? Jeg blir litt frustrert da det er mye sutring mellom de utallige duppene, mulig det er normalt også???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte vist å skrive at junior er 8 uker nå... :)

Skrevet

Her kom forandringen rundt 3 mnd. Før det var hun trøtt etter å ha vert våken i 1 time. Nå er hun våken opptil 3 timer før hun sovner.

Skrevet

Husker ikke helt hvordan vår gutt var da han var 8 uker, men husker at vi merket stor forskjell da han bikket tre mnd. Ble mye mer med og "morsommere" å være sammen med :P

Skrevet

Smurfen min er 10 uker og han er våken alt fra 30 min til 3 timer mellom duppene på dagtid.

I dag feks så fikk han mat 10:30 og sov til kl 13. Mat kl 14 og sovna ca 14:15 og sover enda.

Skrevet

Å jeg håper på 3 mnd mirakelet ;)

Han er jo så hypp på puppen i tillegg på dagtid og sutrer når han ikke henger der, virker bare trett. Og nei, har ikke for lite melk, det drypper når han slipper for å klage litt igjen.

Skrevet

Her var jenta utrolig trøtt og sov hele dagen da hun var noen uker.

Lillegutt derimot skal bare være våken hele tiden. Noe som resulterer i at han må ha oppmerksomhet HELE tiden. Han er 9 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...