ღhælgelainnღ Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 jeg våkner omtrent hver natt med fingre som har "sovnet". Noen ganger klarer jeg å få liv i dem igjen ved å riste og massere litt, samt bytte side mens jeg ligger, slik at jeg får strukket ut armene. Men hvis jeg sover så tungt uten å flytte på meg, våkner jeg med grusomme smerter i fingrene. Det er så ille så jeg må sette meg på sengekanten, evt. bare stå opp. Jeg har hørt at dette pleier å dukke opp i løpet av svangerskapet pga. økt vannmengde i kroppen og at det presser på noen nerver. Men slike smerter har jeg alri opplevd før, så jeg gruer meg til hver natt fremover når disse dukker opp. Flere som opplever noe sånt?
♥lykkelig♥ Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har det samme! Det er ikke noe godt.. Jeg har vondt i fingrene/leddene hele dagen også, men det er som verst når man står opp. Det hjelper ikke så mye på smertene og bevege på fingrene for meg. Det går sakte men sikkert over til det bedre mot kvelden. Det er så vondt at når jeg går på do på morningen, så klarer jeg nesten ikke tørke meg! (unnskyld detaljene..) haha.. ikke klarer jeg og åpne en flaske med brus f.eks heller.. Gleder meg til det er over
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har det sånn, bare i føttene ! Ikke godt i det heletatt, for meg så hjelper det at jeg står opp og går litt, men det kommer raskt tilbake når jeg skal legge meg igjenn.. Ødelegger dessverre mye av nattesøvnen, og er det ikke det så må jeg på do..hehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå