Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Har noen noen tips? Minste barnet er 1 år og jeg er desperat! Jeg tar imot alle tips, alternative og medisinske. Akkurat det at man må spise sunt og slikt har jeg kontroll på så det er ikke det jeg er ute etter. Jeg trenger hjelp til å bli kvitt faenskapen. Noen som har lyktes med en eller annen behandling? kremer og stikkpiller fungerer ikke på sikt på meg
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hvis ikke kremer og stilkpiller hjelper, så må du til lege og få vurdert operasjon kanskje? Du kan prøve grønnsåpebad om du ikke har prøvd det. Sliter sinnsykt sjøl. Men trur du jeg går til lege... :/
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Du har nok helt rett i det. Men jeg tenkte kanskje det fantes noen som hadde prøvd noe alternativt f.eks akupunktur, eller fotsone e.l. som jeg kunne prøve før jeg prøvde operasjon. Er jo litt redd for at det ikke skal bli vellykket og hva gjør man da?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Etter hva jeg har skjønt, så er operasjonene nesten alltid vellykte. Men vet jo ikke. Knipeøvelser skal jo hjelpe, og å ligge med rumpa i været.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Aloe vera har hjulpet til meg, men det kommer vel an på hvor plaget du er. I tillegg må jeg passe på kosten slik at magen holdes i sjakk. Har også prøvd propolis-salve som også har hjulpet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå