Gå til innhold

spørsmål om bæsj.... ;)

Anbefalte innlegg

jeg vet at med mm så betyr de forskjellige fargene noe, så det vil jo være logsk om det gjør det med mme også...

vi har bytta fra nan og over tl hipp for å se om det ble mindre luftsmerter, å jeg vil nok si at det hjalp!

så over til spørsålet.. med nan var bæsjen "brungrønn" og nå er den ganske gul. betyr det at magen tåler hipp bedre?

angående hard/treg mage, har dere erfarnger med hipp? virker som vi ikke trenger så mye malt i melka mer, men har enda ikke brukt hipp lenge nok til å vite om vi må ha litt malt eller ikke...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143044454-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-b%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: Nan gir gråaktig eller grøn avføring, andre typer, f.eks BabySemp gir gulaktig avføring, sa min helsesøster. (Vi gir BabySemp)

En ts malt i hver flaske ca, hjelper på magen. Jeg gir i tillegg 2-3 ts fennikelte i hver flaske, mot luftsmerter. Dette har god effekt på mini.

Nan er hardt for mange babymager, så bruk Hipp om du er fornøyd med det.

Lykke til :-)

Da vi ga nan måtte vi gi en god teskje malt i hver flaske for at snuppa skulle få til å bæsje. Da vi bytta til Hipp kunne vi gi malt i annenhver flaske. Nå etter at det har kommet en ny variant Hipp 1, blir det bare suppe om hun får malt. Men siden vi har begynt å gi litt grøt, får hun malt på morgenen og på kvelden, og det funker fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...