Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 29 og nå er mine BH'er for små - igjen! Jeg måtte kjøpe nye nesten med én gang jeg ble gravid og nå er de også for små! Dette blir jammen dyrt for jeg regner med at jeg kommer til å gå tilbake til min vanlig A- og B-cup når ammeperioden er ferdig:-) Måtte bare dele.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vi to, og sikkert fler ;) hehe. Penger altså..skal i vært fall ta vare på disse BH`ene til et eventuelt neste svangerskap!!

Skrevet

Signerer den!!

Skulle nesten vært en egen stønad for nye, behagelige bh'er under og etter svangerskap :P

Skrevet

Helt enig 1+1 i april*høygravid*!!! Egen stønad til klær etc under svangerskap. Herreguud..har aldri følt meg verre til MOTE som i det svangerskapet her haha!

Skrevet

kunne ikke sagt meg mer enig..jeg er i uke 36 nå og har gått opp fra 75 b til 85c. har blitt noen nye bh-er ja, og det er ganske moro å se på de gamle:)

men håper det ikke blir mer nå, for jeg har kjøpt 85c i ammebh(2stk) til føden. det blir jo sagt man går opp 1-2 str i svangerskapet så jeg tenkte det holdt,hihi

Skrevet

Jeg har kjøpt et par billige fra H&M men de er bare ubehagelige! Men jeg vil jo heller ikke kjøpe merke-BHer jeg ikke kan bruke om noen mnd. Kanskje Cubus sine er mer behagelig enn H&M??? Noen gode tips til billige og gode brystholdere *knis*?

Skrevet

sparkjøp har rimelige gode ammebh'er:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...