Gå til innhold

Hva i all verden er jeg lagd av? (vekt igjen)

Anbefalte innlegg

"Denne uken er det lille barnet 60 g" leser jeg under uke14.

Hahahah.

Selv har jeg lagt på meg 7 kilo allerede. Jeg fatter ingenting, hvordan er det mulig å gå så mye opp i vekt?? SÅ mye har jeg ikke spist. Og SÅ lite har jeg ikke rørt meg...

Vær så snill å si at det er flere...kom igjen, nu!

Fortsetter under...

Hehe... Måtte flire litt av måten du skrev det på.....

Noen går fort opp i begynnelsen, noen får det på slutten og noen går jevnt opp under hele svangerskapet....

Selv er jeg i uke 23 og har gått opp 4 kg, men det kommer nok rasendes på meg snart...

Hehe du er ikke alene :).

Jeg hadde det slik jeg også. Prøvde ikke bry meg så mye om vekten. Går turer og spiser normalt, føler liksom ikke jeg kan gjøre noe annet.

Jeg fikk mage med engang og gikk opp masse i begynnelsen, men mellom uke 13 og uke 20 har jeg bare gått opp 1 kg, så da får vi håpe vi er av de som går opp masse med det samme for så og roe seg etter det. (jeg er i uke 20 nå så hvordan utviklingen blir etter dette ventes å se).

Annonse

Du er ikke alene!

Jeg går opp 2,5 kilo med en gang jeg blir gravid, jeg mistenker at de to strekene på testen står for en kilo hver. Og så bare renner det på.

Jeg husker ikke når jeg hadde lagt på meg 7 kg, men det var tidlig. De fire første mnd la jeg på meg 11 kilo. Ja jeg gjorde det tenk, men så spiste jeg konstant også da.

Nå er jeg i uke 23 og har gått opp 12 kilo, så det har flatet ut litt nå. Dette er mitt fjerde svangerskap og i alle sammen har de fleste kiloene kommet i løpet av de første seks mnd og så har det stoppet opp litt. Så jeg bekymrer meg lite. Jeg regner med at jeg ender på et sted mellom 15 og 20 kilo, men jeg vet også at med de treningsmengder og det kostholdet jeg har til vanlig (LCHF) så er jeg tynn igjen i løpet av få mnd. (Evig optimist, få måneder er relativt ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...