UpsyDaisy Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Er tolv dager over i morgen, og har time på sykehuset til overtidskontroll. Er det noen sjangs for at de vil sette meg i gang så lenge alt er "bra" med mor og barn? Eneste som er galt med meg bortsett fra normale plager er at jeg snaut kan gå pga bekkenet...
varuna Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 jeg var på overtids kontroll på sykehuset på dag 13.de sjekket at alt var bra og da ble jeg sendt hjem og måtte komme tilbake på dag 15 over termin.da ble jeg satt igang. mulig de setter igang hvis du virkelig ønsker det,det vet jeg ikke.tror så lenge alt ser bra ut så gir de deg en dag eller to til på at det skal skje naturlig lykke til
helene0: jan09+jun11 Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg var på overtidskontroll den 13. gagen over termin. Da fikk jeg beskjed om å ta med det jeg trengte til et lengre opphold og skulle egentlig bli satt igang. Det var imidlertid hektisk på føden, så de ville vente til dagen etter. Dette var på ullevål for litt over 2 år siden. (så startet jo fødselen av seg selv den natta, da)
DenTredje Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Da jeg var på overtidskontroll på dag 14 kunne jeg velge om jeg ville bli satt igang eller vente 2 dager til. Jeg ventet siden alt så så fint ut, og dagen etter startet det av seg selv. Hvis du vil bli satt igang er det nok lurt å si du er sliten, har lyst til å få barnet ut nå etc så kanskje de hører på deg? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå