Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er så lykkelig for å endelig ha testet positivt! Etter 1,5 år med prøving ble endelig resultat! Det er tøft å holde på med dette. ”Prøv å ikke tenk på det – så skal du nok se du blir gravid!” Yeah right! Skulle gjerne gjort det jeg – men når man er i prøveperioden – så er det vanskelig å unngå. Jeg har ikke sett antydning til skyggestrek eller fått mensen for sent eller noe som helst – så nå nyyyyter jeg dagene! Første uka etter test sjekket jeg jevnlig om jeg hadde fått mensen likevel – og den uteble jo! – andre uka kjente jeg at jeg var trøtt – nå starter jeg på tredje uka som erklært gravid og er ydmyk for å få oppleve dette mirakelet. Jeg leser ”På vei” av Gro Nylander og per nå er faktisk livmora mi på størrelse med en tennisball.

Og du? Man blir ikke mindre lei seg om det går galt, hvis man passer seg for å ikke glede seg i stunden. Så min oppfordring til dere alle – nyt dagene! En glad kropp må være et deilig og flott sted å starte ut for et lite frø:D

Lykke-lykke-lykke:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Jeg vet godt hvordan det er å prøve lenge... Vi prøvde i nesten tre år før spiren endelig satt, så på onsdag er jeg 5 uker på vei :-)

Jeg tror du har helt rett i at man ikke blir mindre lei seg hvis man ikke gleder seg så mye. Jeg slapp jubelen løs selv før IKM-dagen, for jeg testet positivt 12 dpo.

Helt enig i at dette er lykke-lykke-lykke! :-D

Skrevet

Gratulerer så mye! Ja, ikke la noen ta fra deg gleden! Kos deg masse!!!

Skrevet

Så flott,gratulerer så mye:)

Det sier litt om hvor priviligert jeg er. Gravid med nr. 4,har blitt gravid uten å ha prøvd. Har blitt gravid med prevensjon 2ganger og 3.gang ble jeg gravid etter en mnd. og fekk i tilegg tvillinger:)

Godt å høre at det løsner for dem som sliter også,blir glad på deres vegner.

Kos dere og nyt hvert et sekund:)

Skrevet

Hurra!! Vi prøvde i nesten 2 år før vi ble gravide. Nå er jeg ca 11 uker på vei, og begynner sakte, men sikkert å tro på at dette kan gå bra.

Ønsker deg lykke til! :)

Gjest Quinua
Skrevet

Gratulerer så mye - så fantastisk at du endelig får oppleve å vente barn! En spennende tid (til tider slitsom - men BARE verdt det alt sammen!)

Masse lykke til i tiden fremover...

Jeg har ikke testet ennå, men har hatt festesmerter og festeblødning i helgen, så da er det mulig vår lille gutt blir storebror i desember :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...