a'Nöel Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hei alle! Jeg har forstått det som at det er fryktelig mange her inne som har mistet den siste tiden, og jeg er dessverre en av dem. Tredje gangen jeg mister nå. Men jeg trøster meg med at det ikke var liv laga, og at det er meningen at jeg skal få barnet jeg får lov til å bære frem når den tid kommer. Jeg testet 3 ganger positivt mandag for en uke siden, en dag før IKM. Onsdagen begynte jeg å blø. Blødde som en vanlig mens, men jeg innbiller meg at det var en litt krafigere menstruasjon enn vanlig. Idag testet jeg på nytt, for å se om jeg virkelig hadde mistet, og testen var blendahvit, så det er ingen tvil. Nå skal vi ha en måneds pause i prøvingen, så kroppen får komme i gjenge igjen, og så jeg får termin over nyttår en gang Går inn i dette med godt mot, og det håper jeg alle dere andre gjør også!
Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3 Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det var trist å høre Trollmoren, men fint å lese at du er ved godt mot Krysser fingrene for at du er tilbake på 1.trimester veldig snart! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå