LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg grugleder meg egentlig. Jeg ønsker veldig å få innvilget keisersnitt denne gangen. Jeg har en traumatisk fødsel med dårlig barn og et ukomplisert snitt bak meg, så jeg vet noe om hva jeg går til. Håper bare at gynekologen er lydhør for mine argumenter og følelser... Krysser fingrene for meg selv;)
30kg opp, 2,5kg baby ut.. Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 krysser fingrene for deg jeg, man skal ikke kimse av traumatiske fødsler, det skulle derfor bare mangle at de er lydhøre overfor dine ønsker:)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Møtte en super lege som virkelig forstod meg. Fikk dato for snitt allerede:) Dette var en utrolig lettelse!
Mrs. Bouquet Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 Så godt at noen møter forståelse. Nå er jeg av de som hadde sett svart på keisersnitt, men jeg syns det er grusomt med de som virkelig har fødselsangst og som skal presses til å føde vaginalt for enhver pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå