TøffiTrynet☠ Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Lillebolla her (16 mnd) har et sett allværsklær etter storebror. Jakke og bukse fra Skogstad. Det synes ikke at det er brukt en gang. Hun har regntøy, bukse og jakke. Uten fôr. Gummistøvler må vi kjøpe. Tenker det blir Tretorn. Har god erfaring med dem. Utedress. Tenker vi får tak i en sånn med gummi i rompa. Hun går ikke så stødig enda, så regner med at det blir en del sitting. Har faktisk hørt mye bra om den fra Europris. Også må vi ha et par stødige goretex-lignende sko uten fôr. Vinterskoene hennes begynner vel å bli litt varme etterhvert nå. Nærmere sommeren blir det vel også joggesko..
sillyfilly og Olivia Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Har kjøpt neoprenstøvler(Dock Boots) og er kjempe fornøyd. Planlegger å kjøpe allværsdressen til reflex.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Goretex-sko. Gjerne litt høye til de aller minste. En god teknisk dress ala Reima med høy vannsøyle. Da trenger man ikke annet enn en regndress i reserve. Fleece eller tynn ull. Vindtett lue. Tynn ulle/bomullslue til soving. Tynn ulldress til soving. Støvler, personlig liker jeg skikkelige gammeldagse støvler best til de aller, aller minste. Lettest å få nedi foten på dem syns jeg. Regnvotter. Hm, har sikkert glemt noe, men dette er nå det mest elementære tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Dock boots er kjempe bra ja;dem har vi her også Mener forresten å ha sett nye tilsalgs på finn.no.,så da kan det være penger å spare.Også går vi for Reima dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå