Gå til innhold

Håpløs natt! Flere med 4mnd babyer og dårligere netter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes. Natta her var rett og slett fæl. Våknet hver 1,5-2.time gjennom hele natta! :o I tillegg så våknet hun og hylskreik! Noe hun aldeles ikke bruker å gjøre. Holdt på sånn siste 3 netter. Og hun er ikke nødvendigvis sulten heller, la henne til puppen men vrei seg unna og hylskreik. Dette er vel i samsvar med hennes utviklingshopp om dagen? Begynt å bevege seg myye mer plutdelig, ruller rundt og hviner av glede (hyl). Artig dette, men utrolig slitsomt at det går utover nattesøvnen. Lenge varer dette da tro? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, min er 4 mnd og 3 uker og har holdt på sånn som din de siste tre ukene (tror jeg det er, tiden flyr av sted og kan godt være det er lengre.... :)

Kaver rundt i søvne, slenger seg fra side til side, øver på å snu seg, vil ikke ha puppen, vil ha puppen, klager osv. Men de siste TO nettene har vært mye bedre :) Jo han våkner fremdeles, men stort fremskritt med at dagen ifølge han ikke starter kl 4-5. Stod opp klokka 7.30 idag, hurra måtte det vare :)

Føler med deg hvertfall

Skrevet

Gutten min er drøyt 5 mnd, men nettene er GRUSOMME her også for tiden.. Har gjerne en lang våkenperiode midt på natta, vi snakker flere timer - kanskje sovner han litt til igjen ved 4-5tida før dagen da starter klokka 6. Hvis han dropper våkenperioden starter gjerne dagen før halv 5. Er rett og slett helt gåen og håper inderlig at dette snart snur... Er en person som trenger mye søvn, og dette sliter virkelig på nå!

Skrevet

Mi er 4 mnd og 2 uker, marerittet har akkurat startet har jeg skjønt..huff! Dere har min fulle sympati! Er grusomt å være sånn på etterskudd av søvn, blir uttafor av sånt... Men er bare å bite seg i det, håper det bedres snart for oss alle! God bedring, he he!

Skrevet

Hmm... min er 14 uker, og er lik som det der.. styrer på som bara f.. Og eter hyppig i tillegg. Kan det være utvikling ja, huff da. Husker ikke dette fra de andre våre:) Man glemmer det vonde fort..

Skrevet

Vi la vår på eget rom etter jeg hadde vært opp 6 ganger for div. grunner.. etter det går alt så meget bedre :) i natt var det mat kl 1 og kl 6, og så sov han til ti over 7 :)

Skrevet

Fælt her og! Det verste er at jeg ikke rekker å sovne mellom oppvåkingene hans. Enten fordi jeg ikke får til, eller fordi jeg liksom bare ligger og venter på at han skal våkne igjen. Sååå slitsomt! I natt føler jeg at jeg ikke har sovet et minutt, og samme med i går. Nå må det bli bedre snart!!!

Skrevet

Føler med dere jenter...slitsomme tider :/ Kanskje jeg skal vurdere å legge henne på eget rom... Syns ellers at hun kanskje har vært litt roligere siste par netter, etter at hun har fått litt grøt to ganger om dagen. Jaja, det svinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...