Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 21. mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv 18 dager til termin. Er i et nifst humør i dag, etter en nesten søvnløs natt og en mann som vekket hele huset med bråket sitt før han reiste på jobb. Grrrrrrrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

47 dager igjen til ul termin.

Skrevet

34 dager:-)

Skrevet

er 10 dager over... men kroppen har sagt tydelig ifra om at den ikke orker mer, så jeg har time på sykehuset idag klokka 10.00 for igangsettelse...

Skrevet

11 dager!

Lykke til snupp86 :-)

Skrevet

11 dager siden termin her i dag :(

Skrevet

4 dager igjen til termin her og hormonene er i full sving, selv om det virker som om fødselen er et stykke unna..:S

Skrevet

Idag er det 24 dager igjen til termin....vurderer å lage meg en adventskalender.))

Skrevet

5 laange dager igjen.

Skrevet

Sukk! hele 84 dager i dag

Skrevet

62 dager igjen, så om 9 uker +/- er mini her! (forhåpentligvis ikke over 9 uker..)

Skrevet

50 dager igjen her!! Tiden går sakte nå...

Skrevet

34 dager igjen :)

Skrevet

26 dager igjen.......nå er jeg sliten og lei!

Skrevet

Som siste skribent: 26 dager, og nå er jeg lei. Akkurat sånn føles det nå, selv om alt egentlig er helt fint...

Skrevet

19 dager, har første dag i permisjon og akkurat blitt ferdig med en liste over ting eg har lyst å få klart før mini kommer, så ikkje klar for fødsel helt ennå;) Men GLEDE MEG TE Å FÅ KROPPEN MIN TILBAKE!!!

Skrevet

2 dager.....og er klar......bare går og venter.....

Skrevet

3 dager her, og er veldig klar for å få hilse på mageboeren :)

Skrevet

Her er det 7 dager igjen til termin :))

Skrevet

56 dager igjen :) Det kribler i hele meg bare ved tanken! Har MASSE å gjøre frem til Mai, så tiden kommer til å gå kjempe fort!!!

Skrevet

40 dager igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...