Gå til innhold

flere som har babyer som blir helt propell i sengen når de skal sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at hun er trøtt men lillemor tar helt av når hun kommer i sengen. Styrer noe voldsomt med å dekke til ansiktet for så å ligge å sprelle, styrer voldsomt med smokken og ja, rett og slett kaver på som bare det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes, lilleloppa girer seg OPP istedet for NED når hun legges i sengen, og begynner etter kort tid å hyle fordi hun blir så fortvilt... Men tror det er ganske vanlig egentlig- veldig mange babyer trenger hjelp for å finne roen når de er så små som våre er, og da gir jeg loppa den hjelpen uten å nøle, ved at jeg som oftest bærer henne i søvn. Da sovner hun som regel på 5 minutter, mens hun "koseprater" seg i søvn=)

Denne passer bra for oss- siden snuppa tar verken smokk eller flaske, og er null interessert i koseklut eller uro:

Another unrealistic expectation new parents often have is that babies will soothe themselves to sleep with the help of a pacifier, a music box, or some baby-calming gadget. High need babies are smarter than that. They want to interact with people, not things. Parents will often report, "He just can't relax by himself." High need babies need help to fall asleep.

They must learn to trust their parents to help them. This will help them learn to relax on their own, a skill that has value for a lifetime. Crying oneself off to sleep is not a good way to learn to relax. The best way for a baby to learn to relax and fall asleep is to have his behavior shaped for him by a parent. Once a child learns to relax on his own, he'll have no trouble falling asleep, when he's tired, on his own.

http://www.askdrsears.com/html/5/t050400.asp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...