*lille blomst* Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Savner hund veldig, har nå vært uten hund i over ett år. Noen som ser hund i familien vår i nær fremtid? Valp eller litt eldre? Stor eller mellomstørrelse? Evn når det blir?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 får opp en hund her,mendet blir til høsten.En liten cocker spaniel virker det slik,mellom stor.Ser dere får den til som en valp,den blir født her i sommer og dere har den i slutten av aug. Den kommer til og bli midt punktet i familien,den er veldig familieskjært og en godt familie hund med mye kjærlighet i. Jeg har sendt deg en pm,kan du se på det når du får tid?
-mtp- Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 får opp hun på deg etter sommer ferie vet ikke helt hva mnd det er.... Dere kjøper en valp (renaset) tispe, men kommer til å bli fort stor... mellomstor /stor får opp at du kansje kan synest den er litt større enn du hadde trodd? får du opp noe på meg? graviditet? 170486
Pompel ★ Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hei, Jeg for også opp sensommer/høst En glad mellomstor hund, som sprer masse glede <3 Ser du graviditet på meg? 08.05.85
*lille blomst* Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2011 Har svart på pm:) Tror desverre ikke det stemmer det du fikk opp... godt mulig det med hund stemte, men noen cocker blir det iallefall ikke! hehe
*lille blomst* Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2011 hei mtp! Har sett på en renraset tispe nå, forholdsvis stor. litt over 1 år... har veldig lyst på denne og får henne ikke før i juni evn... så blir spennende om dette blir noe av;) litt forvirret her nå... fikk først opp muligheter for graviditet nå (denne syklusen eller veldig snart, men får sterkt opp gravidiet i juli - da får jeg også sterkt opp gutt:) Krysser fingrene for deg! Får du forresten noe på graviditet på meg? (nettopp mistet i MA)
*lille blomst* Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2011 Hei H_snapp! Fikk opp gode muligheter for graviditet nå Jentebaby slår sterkt inn her også! Krysser fingrene for deg! Du må gjerne se på graviditet på meg også (nettopp mistet i Ma) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå