Gå til innhold

store ammebh`r...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i stor str amme bh?? bruker til vanlig 95 D.. ( de fleste butikker har bare str opp til 90)

Har lyst på ammebh uten og med bøyle..

alle svar taes imot med stor takk.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset.. :) Men jeg bor rett ved lillehammer, så blir nok litt langt unna. :)

Skrevet

Babyshop har alle størelser, og har de ikke inne, så kan de sikkert bestille. Du kan jo ringe dem på forhånd. Synes Babyshop på Hamar er en veldig fin og oversiktlig butikk!

Tror også at Kapp Ahl har opp i ganske store str. Lindex og Cubus selger også amme-bh, men vet ikke hvor store str de tilbyr.

Skrevet

Jeg ahr samme problemet. Bruker 95D til vanlig. Fikk tips om Triumf. Og der fant jeg riktig størelse gitt :) Tror de hadde helt opp til 95 E om ikke større, men de er store i størelsen, så jeg endte opp med en 90 D tror jeg, og den er mere enn stor nok når melka kommer :)

Lykke til med letingen.

Skrevet

Kapp Ahl, Lindex og Cubus har bare ammebh`r i "vanlige" str.. Har spurt på hamar, brumunddal og lillehammer.. størst str er 90.. huff.

triumf skal jeg sjekke ut.. :)

babyshop på hamar har vet jeg ja.. så blir vel dit for å få tak i.. de ser gode ut. :)

Skrevet

Tror jeg har skrevet et lengre innlegg om dette tidligere, men finner ikke igjen nå.

Forrige svangerskap var jeg oppe i 85H før fødselen og brystene var en del større den første tiden etter fødselen. Normalt bruker jeg 80E.

De BH-ene jeg brukte mest var Triumph Mamabel Comfort som går opp til str E, men er veldig tøyelige og dermed passet godt likevel. De er uten spiler, veldig komfortable og ikke veldig dyre.

http://www.timarco.no/product61a751eb-c86f-47a5-9e86-ab13b20618cd.aspx

Når det gjelder BH med spile vil jeg anbefale noen fra Anita i microfiber, kjøpte dem på Babyshop hamar faktisk, men vet ikke om de har dem nå.

http://www.babysam.dk/anita-amme-bh-model-5035.aspx

Jeg bruker nå igjen str 85H 3 uker før termin og regner med at de gamle vil passe. Har kjøpt 2 stk Triumph bh'er til siden noen av de gamle var litt slitte, men fullt brukbare.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...