Gå til innhold

KVAAALM! og svimmel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen :)

Er så klart suuper happy over at jeg endelii har fådd en positiv test :D og ser masse frem til å bli foreldre begge to <3 Er i uke 9+2

MEN, joda i uke 7 kom den berømmelige kvalmen, og føler jeg har prøvd ALT :( Vil jo ikke fokusere så mye på det negative, men dette tar overhånd. Er også utrolig svimmel og må sitte på en stol ved komfyren for å lage meg mat.. flere som er borti dette?

Har vært hos legen å fådd noe kvalmestillende, men ble skikkeli urolig i kroppen av den og ble "redd" og angstfølelse, så det der har jeg holdt meg unna! Men nå har jeg prøvd di armbåndene, ingefær, ritzkjeks, cola og u name it... Men her går det ikke mye ned, og om jeg spiser så går det halv time-time så er jeg like kvalm igjen..

Føler meg hjelpesløs og er driita lei av å ligge i sengen hele dagen å høre på radioen.. for å se på tv og sitte med pc blir jeg kvalm av (kjenner jeg må avslutte strax) ;) og lurer på om jeg blir kvalm fordi at jeg blir svimmel av å se på tv?

Noen som har noe liknende hadde det vært godt å delt litt erfaringer.. har prøvd å lese meg frem til ting som kan hjelpe, men kommer ingen veier...

Lykke til allesammen :) Og del gjerne dine erfaringer uansett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mange gode råd til deg, men sliter med det samme selv! :( Er bare 7+1 jeg da, og har vært kvalm i 2 uker. Men det ble ikke skikkelig gale før forrige uke. Har det på samme måte som deg, ligger i senga så og si hele dagen. Orker ikke se tv, lese og blir dårlig etter kort tid ved dataen.

Har du vært like kvalm helt siden uke 7? Har et lite håp om at den vil avta bittelitt jeg da. Har vært gravid to ganger før, og har vært dårlig da også. Men ikke SÅ dårlig som denne gangen.

Syns det hjelper litt å tygge frossene bær, hehe! Bringebær, rips osv. Hadde det tilfeldigvis i fryseren. Cola har jeg kuttet ut, syns jeg ble værre av det egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...