Gå til innhold

Tips til jentetur (2 stk) et sted i Europa 2-3 dager fra Oslo i Juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne planlegger en liten jentetur men vet ikke hva man skal satse på.... Trenger tips:)

Nettopp vært i London så det er uaktuelt. Tenker å bestille hotel på coop hotelkupp. Det må ikke koste så mye og det blir en shoppingtur samt litt vinkos på kveldene ute:)

Noen som vil anbefale noe?

Skrevet

Krakow.:-) Billig og veldig koselig.....

Skrevet

Synes det er altfor lite med 2-3 dager i Roma. Ville tatt noe som var nærmere jeg da, og tenker kanskje at jeg rett og slett hadde valgt et sted jeg hadde vært før eller der det ikke var enormt mye å se/gjøre, slik at man kunne bruke mesteparten av tiden til å bare være sammen og kose seg.

Skrevet

Takk for tips

Jeg tror også at Roma blir for voldsomt når det er snakk om shopping og kos. Roma har jeg vært tidligere, og hvis jeg skal tilbake dit så er det for å se og oppleve det kulturelle......

Jeg har tenkt på Kjøbenhavn..... Noen som har vært der?

Skrevet

Køben er perfekt for jentetur. God mat, god stemning, god shopping og avslappet stemning!

Ellers kan jeg anbefale Stockholm. En utepils eller tre i Gamla Stan, og reker på en båt er kjempekoselig!

Og Tallin. Kort å reise, billig mat og SPAAAAA!!!

Skrevet

Anbefaler både Stockholm, København og Krakow.

Utifra pengekursene nå lønner det seg nok å reise til Stockholm siden svenskekrona er så lav. I København vil prisene være omtrent som her, kanskje litt dyrere. Krakow er ganske billig - og det er en nydelig by. Var der på jentetur i mai for to år siden, vi bodde greit, spiste godt, det ble bra med shopping og vi nøt nydelig massasje til en billig penge.

God tur!

Skrevet

Vil anbefale jentetur til Nice ved den franske rockere. Billige flybilletter på Norwegian, perfekt for jentetur og vinkos:-)

Skrevet

Budapest eller Praha. Har vært flere ganger i Budapest. Billig shopping og mat. Kjempefin by :) Og så er det veldig lett å komme seg rundt. Er ikke vanskelig å forstå t-banen, busser og sånn.

Skrevet

København eller London synes jeg egner seg godt for det meste. Kanskje mest København egentlig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...