Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Datteren min blir to uker i morgen, og jeg ønsker mellomnavn til henne, men står mellom noen forskjellige hvilke liker dere best av disse og hvorfor? Mille Olea Mille Marthea Mille Amelia Mille Margrethe Jeg liker alle, vanskelig...
mamma.for.2♡ Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Mille Marthea syns jeg hadde en fin klang. Fin flyt i uttalelsen av navnet også
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Absolutt Olea!!! Amelia er også fint, men passet ikke med Mille syns jeg. De to andre navnene likte jeg ikke, men smak og behag
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Leste Mille Mathea først jeg og tenkte at "det liker jeg". Men så så jeg at det stod Marthea. Hehe Likte best det første. Rett og slett fordi du bryter navnene litt. Blir litt sukkersøtt med både fornavn og "mellomnavn" på M.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Likte Mille Olea best. Men syns Mille Otelie er nydelig Kjenner en baby som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå