kinaputten Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 han ler seg ihjel når jeg tørker han under armene og under haka og når jeg rører han i nærheten av armhulene når jeg skal kle av han Pappan hans er også kjempekilen mens jeg ikke er det. Er alle babyer kilne? kan ikke huske fra da jenta mi var lita for hundre år siden
mamma.for.2♡ Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Her har også mini blitt kjempe kilen sånn "plutselig" Kjempe vittig! Hun ler seg ihjel når vi skal kle av henne klær, eller når vi tørker henne etter badingen!
Snuskomrusk Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Hvor gamle er babyene deres? Har nemlig ventet en stund på at min skal syns det er gøy å bli litt kilt
kinaputten Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2011 min er 4 1/2 mnd og det er bare så herlig å høre på når han hikster av latter Er også kilen inni hendene når jeg tørker grøten vekk. morsom tid dette
mamma.for.2♡ Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Jenten min blir 6 mnd på torsdag... Vet ikke når dette startet... Men første gangen hun lo da jeg kom borti armhulen hennes er en stundt siden... men da var det veldig tilfeldig om hun ble kilt, eller ikke... No ler hun hver gang vi kommer borti... og har fått refleksen å prøve å komme seg unna... Men vi må jo selvfølgelig kile henne litt til... Latteren er jo bare så herlig!!!! <3
enits40 Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Så søtt! :-) Min ser bare på meg med forundrede øyne når jeg prøver - han er i det hele tatt ikke helt mottakelig for herjing ennå! Men har såvidt begynt å le litt av og til da, kjempesøtt, men det kommer som oftest out of the blue eller når han prater!
stearin Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Hiihi, så artig:D Jenta mi ler når jeg tørker denne rundt halsen og under armene, og selvfølgelig når jeg kiler henne på magen. Hun er nå 10 mnd og har gjort det siden hun var rundt 4-5 mnd
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Lilleloppis på 6 mnd er også fryktelig kilen, og hun ler så hun hikster bare vi kommer borti magen eller føttene hennes Litt artig, for sånn var aldri storesøstern da hun var baby (NÅ derimot hehe)
kinaputten Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2011 Smelter jo totalt av latteren hans og man kan jo ikke la være med å "torturere" dem med kiling bare for å se dem le Jeg var jo litt bekymret for en tid siden at mini kom til å fortsette med å være en litt mere grinete baby, men jeg kan se nå at det var unødvendig bekymring Han har i det siste vært blid som en sol og ler til og med når han ser noe han liker, leke, spisebords lampen, hundene, meg Kanskje det er grøten om morgenen som gjør han så blid? Eller fruktsukkeret i frukten? Hvem vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå