Gå til innhold

Tvi tvi jenter med *IKM uke 12* !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir en spennende uke for oss alle.

Husk å holde hverandre oppdatert :-) Jeg heier på alle og enhver.

Lykke tiiilllll !!!!! :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er en spennende uke!! Jeg må vente til helgen jeg da, men er bursdagshelgen min, så ber til gud om at jeg får en positiv test i stedet for tr:p

Lykke til alle sammen!!!:)

Skrevet

Jeg har ikm i morgen !! Men har spottet i nesten en uke så føler ikke jeg har så mye sjans ..

Skrevet

Absolutt en spennende uke! Selv har jeg hatt så uregelmessig syklus i det siste at jeg prøver å tenke at jeg helst bør vente til søndag med testing - på tross av syklus-IKM torsdag og EL-testings-IKM på fredag... Vel, vel - vi får se om den holder...!

Lykke til til alle :)

Skrevet

Ikm på søndag her hos meg, men blir vell kanskje litt testing på fredag kanskje? :)

Har dere noen spesielle symptomer jenter?

Er desverre ikke så mye og skryte over her, litt ømme bryser og små bølger med kvalme.

Spennende uke, krysser fingrene for dere alle :) :)

Skrevet

Hmm.. da kjenner jeg mensmurringene her.. så regner vel med at denne pp-en gikk i vasken.. Men men.. Får vel bare vente på tr. Noen med positiv test enda?

Skrevet

Ja, lykke til jenter! Hadde det ikke vært koselig med en hel flokk desembermager? :)

Jeg har IKM i morgen, og kjenner overhodet ingenting.

Det blir spennende å høre hvordan det går med dere!

Skrevet

Jeg har også IKM i morgen. Jeg har alle tegn på at mensen er på vei, og jeg klarte ikke å la være å ta en test i dag. Den var selvfølgelig negativ :/

Skrevet

Ja men var det ikke normalt med mensen smarter og lignende ?

Hmm , jeg har hværtfall de siste dagene hatt en del mens smerter ved siden av alle andre symptomer. Ble nervøs nå hehe lover det ikke godt da altsa? Har enda ikke fått mensen eller antydning til det :)

.noen som har fått positiv test enda?

Skrevet

Det sies vel at man kan ha mensmurringer når man er gravid også.. Jeg tør bare ikke helt tro på det :P

Er bare i min 1pp så har ikke for høye forhåpninger, for kommer til å bli så skuffa i slutten av uka (antar jeg). Og jeg har alle de samme symptonene som før tr. Mens murringer, såre brystvorter o.l

Skrevet

Skjønner den har de samme tankene selv. Er ikke stort annet å gjøre enn å håpe :)

Har aldri hatt slike symptomer før helt merkelig. Hvertfall tvi tvi jenter!

Skrevet

Ikm i dag !!!

høy temp og ingen tr

turte ikkje ta test får ta en i morgen

tvi tvi

Skrevet

Hei Habibti91..

Jeg ser at du er ganske ung du også, har dere prøvd lenge?

Skrevet

Lykke til til alle :).. Håper på denne pp. Mistet tidlig i forje pp, var 4+3. Mine symptomer er noe svake murringer hver dag og strekninger i underlivet + stikninger i brystvorter av og til og noe halsbrann. Har IKM til fredag/lørdag. I mitt forje svangerskap hadde jeg masse mensenmurringer både før og etter IKM, så er spent på denne pp. Håper at det blir en spire som spenner seg fast denne gangen :).

Skrevet

Hei. Ja Er nok ung for å faktisk gå inn for å bli gravid :) vi har prøvd I ca r år og 4,5 mndr mistet litt tellinga :)

.

Skrevet

Oj. Mente 1 år og mellom 4 og 5 mndr. Hva med deg da?

Skrevet

Dette er vår første måned som prøvere. Regner egentlig ikke med at det skal gå på første forsøk, men man har jo et lite håp allikevel. IKM er til helga, så venter i spenning og syns dagene går veldig seint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...