Venja Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Sitter og lager bursdagsinvitasjon til barnehagevenner... Hva pleier dere å skrive?
Frukten og To små Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 noe sånt som: Hei. Den xxxxxx fyller jeg 2 år, jeg vil gjerne invitere deg hjem til meg på litt mat og kaker! Jeg ønsker meg gjerne en .. og en .. Adressen er xxxx xxx og du må være her 14:00, for da skal vi spise deilige pølser som jeg elsker. varme klemmer fra xx xx Jeg synes det er koselig med litt personlige innbydelser jeg da, men det er jo smak og behag.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Noe av det aller viktigste for meg å ha med i en invitasjon er denne setningen; Si ifra om du har allergier eller religiøse grunner til at du trenger tilrettelegging av mat/kaker, så ordner vi det!
___ Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Navn, adresse, fra-til tidspunkt, telefonnr, su + "gi besked om event alergier eller annet vi bør tahensyn til". Aldri gaveønsker.
MrsBlidfis Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Tid, sted, at de skal si ifra om de kommer eller ikke (har med begge valg slik at de må si ifra uansett), telefonnummer og svar innen.. Har aldri tenkt på dette med allergier.. Men det skal jeg huske til senere bursdager!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Ja, det med allergier/religiøse grunner var veldig lurt. Dersom barna som blir bedt er 2-4 år gamle pleier jeg også å slenge på "Dersom du synes det er skummelt å komme alene kan du gjerne ha med deg mammaen eller pappaen din, men dette er ikke nødvendig for vår del =)" Husker nemlig at jeg alltid lurte på hva som var vanlig da eldstejenta ble bedt rundt i bursdager;) hehe.. Da 3-åringen vår proklamerte at hun gledet seg SÅNN til hun skulle i Sarahs 3-års dag fordi at da skulle hun være der HELT alene, ble jeg usikker på om det liksom var greit for foreldrene til Sarah. Mye man skal lure på som førstegangs!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå