KLP <3spire<3 Skrevet 20. mars 2011 #1 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg er i dag i svangerskaps uke 7+0 (emroyet's 5+0) og i morgen er det ultralyd. Jeg var på ultralyd i tirsdag, da var jeg i svangerskaps uke 6+2. Grunnen til at jeg dro på UL var at jeg hadde blødd i nærmere 3 uker og ville bare få bekreftet at det hadde gått galt, (har 3 Sa bak meg) komme meg tilbake i jobb og trening. Men gynekologen kunne ikke si at det hadde gått galt. Men han fant en stor blodansamlling i livmorgen min, fostersekken lå lengre ned om jeg skal si det sånn. Uansett, jeg har blødd så mye at jeg må bruke nattbind på dagen og igår var jeg heldigvis på badet blodet begynte å fosse. Og jeg ble sittende i 1 time og 20 min på do hvor blodet bare rant ut av meg og det kom klumper og flak med koagulert blod. Slik var dagen, av og på med vanvittige blødninger hvor jeg bare måtte sitte på do og la det renne. Gynekologen så dette kan gå begge veier at blodansamlingen kan dra emboyet med seg eller stoppe næringen til embroyet. HERREGUD, jeg er så spent på UL i morgen. Jeg er faktisk ganske rolig, til tross for at jeg er spent. Dette med SA er uansett utenfor min kontroll og vi har 2 IVF forsøk igjen. Må jo bare prøve å være positiv :-) Del gjerne erfaring med meg, har hørt fra MK73, men det er den eneste her inne som jeg vet har opplevd det samme. Blir glad for å høre fra dere andre :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143041121-blodansamlinghematom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
KLP <3spire<3 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 21. mars 2011 Da har jeg vært på UL og der var et ET BANKENDE HJERTE <3 Gynekologen sier at det er mot alle odds, og han ber oss legge lista LAVT. Vi har ny UL tirsdag 29.mars. Han sier det er utrolilg at ikke hematomet har dratt med seg embroyet eller at det har kommet blod inn i fostersekken. Jeg var jo på undersøkelse for 6 dager siden og da så han hvor stort hematomet var og han så på UL at det hadde blødd mye og fort ut. Borte er det ikke, derfor ber han oss legge lista lavt. Jeg har faktisk funnet en "indre ro" (uten å høres ut som Marta og englene hennes, blir litt spirituelt dette :-) men jeg tror roen er med på å hjelpe meg gjennom dette. Har jo 3 SA bak meg og har etterhvert innsett at dette er utenfor min kontroll og det er så godt å finne den roen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143041121-blodansamlinghematom/#findComment-143043910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå