Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra ferie igjen ! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, er tilbake fra ferie, var godt å komme seg vekk ! Har vært uten blødninger i straks en uke nå, blødde bare i 4 dager under SA'en, jeg tok hcg blodprøver å skulle få svar etter 3-4 dager, men har ikke hørt noe, så anntar det var SA da..har ikke noen sympomer lenger å testene viser negativt nå.. enn så lenge har jeg ikke noe annet enn svake menssmerter/stikkinger i underlivet, så jeg lurer på om jeg er så heldig at eggløsningen er i annenmars ? Hva tror dere ?

Er jo ikke mer en ca.10 dager siden SA.. Jeg har bestemt meg for at vi prøver igjen, selv om jeg ikke har hatt første mens siden SA'en enda, så tar vi det bare som det kommer :) Er jo mulig å bli gravid uansett om man har hatt en mensen etter en SA også.. har jeg hørt da ?? Men, tilbake til hcg prøvene, skal jeg ringe til legen i morgen ? Eller har de ikke tatt kontakt pga jeg har hatt en SA ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei blondiee:)

Så trist at det ser ut som det var en SA! Jeg ville nok ringt og hørt med legen jeg... så vet du iallefall sikkert;)

Du er velkommen i gjengen hos "oss som har mistet og er tilbake her" hvis du vil. Ellers så ønseker jeg det iallefall masse lykke til!;)

klem

Skrevet

*Lille blomst* , jaa, det er enormt trist :( Når vi endelig hadde fått klaff, så går det fra stor glede til sorg ! Jeg sliter veldig med dette nå :( Snart to uker siden, men jeg har på følelsen at det er eggløsning på gang siden jeg har litt stikk/vondt i underlivet. Så jeg hopper i køya å gjør enda et forsøk ikveld og ! :) Legen min mente at innen 2 mnd hadde vi klaff igjen, pga min alder, så satser på at før sommeren er jeg smelt på tjukken igjen, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...