Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå 7 eller 8 dpo, og har hatt min første runde med pergo. Jeg har siden el hatt utrolig ømme nippler og hatt noe som ligner på mensmurringer og småstikk i underlivet + at det strekker seg i korsryggen.. Ser dere noe graviditet på meg nå? Hvis ikke, vil det klaffe for oss i nærmeste fremtid??

Jeg ser tilbake, hvis det er ønsket:)

Håper på masse svar:)

Jeg: 280389

Fortsetter under...

Hei jeg får opp et svakt ja på deg :) håper den jaen blir litt sterkere når jeg har komt meg til hektene igjen :) ville bare svare deg :) vil du se på meg? ang. graviditet og eventuelt om du ser noen fremtid med meg og min sambo? 30 03 88 takk :)

jeg kan se på deg igjen når den lille blir frisk hvis du ønsker det. får hjelp av kortene mine også da :)

Hei! lenge siden sist nå!;)

Jeg får faktisk opp graviditet på deg nå jeg... Tror du har gode muligheter for å få en baby ut av dette pergo forsøket!;)

Kan du se på meg ang graviditet? Nettopp mistet i MA og lurer på når jeg blir gravid igjen og hva det blir:)

Håper det stemmer med graviditet for deg nå!

Klems

Hei:)

Takk for at du så på meg:) Blir spennende å teste til helga nå:)

Jeg får dessverre ikke opp noe graviditet på deg nå, og ikke de nærmeste mnd:( Men høsten kommer opp her, selv om jeg ikke helt klarer å se hvorfor.. Kanskje det sitter en spire da:)?

Jeg får opp at det kan være litt tøft fremover i forholdet deres, får opp mai veldig sterkt her, men jeg ser ikke noe brudd.. Ikke i nærmeste fremtid.. Ser noe positivt nærmere slutten av Juli/August:) Men igjen, klarer jeg ikke å sette fingeren på det.. Kan prøve å se enda en gang til på deg en annen dag. Hvis du vil det?

ja, du må gjerne se på meg igjen:)

Annonse

Hei:)

Ja, det var lenge siden:) Jeg har ikke vært her inne på en stund, men nå er jeg tilbake;)

Så spennende! Gleder meg til å teste nå:)

For det første, så var det synd å høre om MA:( Men jeg får opp April/Mai her:) Får opp graviditet på deg da:) Håper virkelig at det stemmer:)

Klem:)

Hei Anonym:)

Takk for at du så på meg:) Så koselig! Håper du har rett:) Mener du det er tidlig enda, siden jeg ikke er ved ikm?:)

Jeg satt å så litt på deg nå.. og jeg får opp Juni her:) Ser dessverre ikke noe kjønn, men kan være fordi jeg er litt rusten for tiden.. Kan sikkert se på deg en gang til hvis du spør meg igjen da:)

Men får hvertfall opp juni her på deg:)

Annonse

Hei Anonym:)

For det første vil jeg bare si at jeg liker fødselsdagen din veldig godt;) Og så litt på hva jeg fikk opp på den:) Får opp juni/juli hos deg, ser ut som at noe positivt skjer da.. Får opp at du har prøvd ganske så lenge?

Når det gjelder kjønn fikk jeg først opp ei jente, men også en gutt like etter.. Kanskje jeg ser at du får en av hver?

Litt sliten i kveld, men da har jeg hvertfall tatt en titt på deg:)

Hei Kicam og Anonym

Jeg måtte bare skrive til dere for jeg har nemlig også bursdag 28 :) Er det mulig da? ganske kult faktisk... Jeg er 84 mod. da.. hehe

ta gjerne en titt på meg om dere vil, i fht. graviditet... hehe

klemklem til dere med beste bursdagen ever.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...