vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 7 dager over ikm nå, og fortsatt ingen mensen. Spottet litt 1 uke før ikm, kom til og med litt rosa. Testet negativt dagen før ikm og har ikke testet noe etter det. Det murrer i magen en del og er kvalm i bølger, men har ikke ømme bryst eller noe, burde jeg ta en ny test? kan jeg være gravid selvom jeg ikke kjenner noe spesielt? føler meg trøtt, sliten , kvalm av og til og det strekker i livmor til tider.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Innlegget ditt høres ut som min situasjon... Er så frustrerende!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 spottet du også lenge før ikm? har du testet noe?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg fikk lyserosa blod (veldig lite) 4 dager før IKM (15 mars). Trodde det var festeblødning og var overlykkelig. I tillegg var jeg kvalm, svimmel, frøs, hodepine og oppblåst. Det eneste som gjorde meg usikker på at jeg var gravid var at jeg ikke hadde vonde/ømme pupper, for det hadde jeg de to andre gangene. Siden har jeg ikke blødd, men jeg har hatt gulbrun (mest gul) utflod 2 dager etter IKM. Tok en test (billigtest) 2 dager etter IKM som var negativ. Ble kjempeskuffa. Hadde sex i går og i dag i håp om å få i gang mensen, men ingenting:( Har ingen symptomer på graviditet lengre.. Blir skikkelig irritert for jeg har bestandig hatt stabile sykluser. Har gått til refleksolog 6 ganger og jeg lurer på om han har fucket det til... Skal ikke gå flere ganger dit nei!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Herregud, har dere gått så langt over og ikke testet på flere dager??? Kan jo ikke legge ut slike innlegg, jeg blir jo super-nysgjerrig, jo :-) Ta en test i morgen tidlig begge to, og gi oss beskjed snarest, hihi. Krysser fingrene for dere begge, kan jo godt være gravide selv om det ikke ble utslag rundt ikm. Og man trenger absolutt ikke ha symptomer så tidlig, det er veldig individuelt, også fra svangerskap til svangerskap.
Wilma+baby Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Hei! Jeg skrev akkurat et innlegg om at jeg har testet positivt i dag på IKM og trodde 99% sikkert at jeg ikke var gravid. Har ikke ømme pupper engang. Føler meg med ett mer gravid etter at jeg har testa positivt da men, sikkert psykisk Er sikkert veldig tidlig enda, jeg ville tatt en ny test. Men jeg vil ikke gi deg falskt håp altså, bare fortelle hva jeg erfarer. Lykke til!
Aeris☆ Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 9 dager på overtid. I morgen er det 7 uker siden jeg hadde første mensdag i siste mens. Tok test på fredag i forrige uke og på mandag denne uken, men begge var negative. Har ingen symptomer, hverken på at tr skal komme eller en graviditet.. Er veldig frustrende!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Skal teste i morgen, men tviler på at den blir positiv:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2011 jeg fikk også lyserosa 4 dager før ikm kanskje det betyr noe når vi begge har hatt det ! Men jeg har ikke blødd noe som helst eller spottet etter ikm. har menssmerter hele tiden, kvalm i bølger , ekstremt trøtt og sliten og humørsvigninger ganger 1000... Jeg testet dagen før ikm, men den var negativ, tenkte at det neppe var noe så ble ikke å teste etter det. Men nå er jeg veldig usikker siden symptomene ikke gir seg.. det kan jo være du er gravid selvom du testet negativt ta en ny test om et par dager
vår første 19 mnd prøving Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2011 Skal ta en test imorgen , så da får jeg se er ekstremt trøtt nå.. begynner å lure
vår første 19 mnd prøving Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2011 herlig at du testet positivt uten å kjenne noe spesielt kanskje jeg er gravid da *krysser fingrene*!!
Cessus Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Hei! Jeg er 26 dager på overtid nå, og testet negativt istad.. veldig veldig frustrert over mine sykluser. Trodde det stabiliserte seg forrige mnd når det bare var 3 uker mellom hver mens, men den gang ei. I forrige uke opplevde jeg lys beige utflod i 3 dager ca, men ingen tegn til blod. Har stikkinger i magen i tide og utide, vært veldig kvalm de to-tre siste ukene (kastet opp 2 ganger i morrest), sover hele tiden, vondt i korsryggen, magen er oppblåst og jeg har gått opp tre kilo på kort tid..Puppene har også vært veldig ømme i ett par dager! Er så fryktelig fortvila... Kan også nevne at jeg sluttet på p-pillene i fjor sommer. Enda en ting jeg har lagt merke til i helgen når jeg var på jobb (kjører drosje) var at på kveldstid så fikk jeg en litt ekkel tørrhoste...og hver gang jeg hostet så presset det nedover i underlivet! Kunne nesten kjennes ut som jeg skulle tisse på meg. Har aldri opplevd noe lignende før.. og merker det fortsatt når jeg hoster... Noe som presses nedover på en måte, og det presses ikke mot tarmene, men mot blæra. Vet ikke om det er noe å bekymre seg over, men.. Med den negative testen istad, så tviler jeg STERKT på at jeg er gravid. Men disse symptomene vil ikke gi seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå