Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 eg har søkt meg opp til et fag jeg skal ha eksamen i i morgen. det står at faget er innvilget. men det står ikke sted eller kandidatnummer. what????! hvor på studentweb finner jeg dette?
Gjest ->>- Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 StudWeb ser ulik ut fra lærested til lærested, men se om du har noe som heter Innsyn, og deretter underoverskriften Vurderingsmelding. Der burde du i så fall finne kandidatnummeret. Sted har vi brukt å få beskjed om i timeplan/på Fronter, ikke på StudWeb.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Klikk deg inn på innsyn - og så vurderingsmeldinger
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Endel studiesteder har så mange studenter i enkelte fag, at kurset må deles opp, slik at man sitter i ulike eksamenslokaler selv om man har samme eksamen.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 søren, står ingenting der?! men så står det at eksamen er innvilget men står ikke sted eller kandidatnr. og alle andre har fått sitt. hva skjer liksom?!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Av og til roter de det til i studieadministrasjonen. Ring eksamenskontoret/studieadministrasjonen nå, dersom de er åpen. Hvis ikke bør du gjerne gå innom eksamenskontoret i morgen tidlig, hvis de er åpen før eksamen begynner. Evt allierer du deg med noen som er på rett side ift etternavn, at dere sannsynligvis er plassert på samme rom. Hører hvor dette er, og kommer tidlig inn, tar kontakt med eksamensvaktene og får dem til å ordne opp.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 okei, da gjør jeg det. takk for svar. da vet jeg hvor det er. er både folk som er rett bak og rett foran meg i etternavnet skal dit. så da møter jeg tidlig opp der og prøer å få fikset det. håper det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå