Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :)

Da har jeg og samboeren min delvis bestemt oss for å få tatt ut spiralen. Litt uventet at vi begge var "klar" for det.

I forbindelse med at jeg var hos legen min fikk jeg ny time i mai for å ta en prøve for livmorhalskreft, som er anbefalt hvert 3 år.

Så vi snakker mye om det, og er enige om at spiralen skal bli tatt ut da. Vi har et par mnd nå med "tilvenning" til tanken.

Helt klar føler vi oss ikke, men når er man egentlig helt klar?

Vi har begge veldig lyst på barn :)

Jeg gleder meg, er redd, engstelig og har alle slags følelser jeg tror er helt normalt å ha :)

Eller tar jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg

Ja da har du noen spennende tider i møte, jeg selv fikk spiralen fjernet nå for en uke siden, men vil ikke starte igjen enda, er noen ting jeg må ha på plass først, bla. en opperasjon. Men har lyst på enda en jeg, har to herlige fra før :)

Har du barn fra før eller? Gikk nesten litt ut i fra det siden du skriver at du vil ta ut spiralen i mai, så om du har barn fra før så vet du hva du går til :) hehe. Om du ikke har det, har du absolutt mye å glede deg til

Skrevet

Hei.

Så koselig å få svar fra deg :)

Jeg har ingen barn fra før, det har heller ikke samboeren min. Så dette er heeeelt nytt for oss begge.

Ser ut som vi utsetter prøvingen litt. Jeg har et par undersøkelser for magen, bla gastroskopi som jeg endelig har fått beskjed om skal skje før utgangen av mai. Så etter svar på de undersøkelsene, og så regner jeg med at jeg skal få tatt ut spiralen.

Men allerede, bare siden vi har bestemt oss for at vi skal prøve snart, så klarer jeg nesten ikke tenke på annet.

Ingen av oss hadde trodd at vi skulle bli klar så fort samtidig, og det kan jo se ut som om jeg må bytte bil. Jeg kjøpte nettopp ny bil, fikk den i januar i år. hehe.. men men den tid den sorg :)

Så spennende med tre små da. Jeg ønsker meg selv tre barn. Er det stor aldersforskjell på dine to?

Skrevet

Hei hei :)

Ja da har dere virkelig mye å se frem til, bare det å være enige om at dere ikke skal bruke prevensjon om litt, er stort og spennende bare det :)

Husker meg og mannen min når vi ble enige om å slutte med prevensjon, alle planene vi hadde og alt vi styra med, som egenlig ikke var nødvendig, men hva hviste vell vi, vi hadde ikke blitt foreldre før, men det er så artig å se tilbake på nå og le av :D hihi

Vi har en sønn som blir 7 år (allerede), og en datter på 3år

to aktive, nydelige krabater som virkelig får meg til å le og gråte hehehe

også får vi se da hva dette året vil by på, man vet ikke mye kan skje<3

Må i tilfelle ha ny bil da vi å hehehehehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...