Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... evt hva skal man finne på til de spente søskene ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal storesøster få rosa cd spiller til og ha på rommet, tror det blir stor stas, det første hun spør om når hun kommer hjem fra bhg er om bi kan sette på barnemusikk :) Så det blir nok kjekt for henne og kunne gå på rommet sitt og sette på selv.

Pluss at da kan hun kose seg ekstra på rommet når hun trenger en pause fra babyen :)

Skrevet

Eg har kjøpt smykke fra bebbisen til barna som de får på sykehuset :D

Skrevet

Her har jeg en stor pakke med Ben 10 figurer som min gutt skal få. Han elsker å leke med figurer og tror det blir en super storebror gave til han.

Skrevet

Vi har kjøpt ikea lekekjøkken til storebror. Vi har en nabo som har det og sønnen vår elsker å servere oss "kaffe" og "kaker" fra det kjøkkenet:-)

Vi har kjøpt det inn og det blir skrudd opp i det babyen har kommet.

Skrevet

Datteren min (4,5år) ønsker seg veldig Rapunzel - barbien, så blir nok den hun får av lillebror. Smykke var også en veldig god ide!

Skrevet

Jeg holder på å strikke like kjoler til de. Storesøster snakker masse om storesøsterkjolen og lillesøsterkjolen, så hun er veldig spent på det. Hun har fått se kjolene hele veien mens jeg har strikket og prøver den masse.

Gleder meg til de er ferdige og til babyen kommer:)

Skrevet

Storesøsknene får en lillesøster eller lillebror :-) Tenker det holder :-)

Skrevet

Blir samme her som hos Fru Shakespeare.. Storesøster får en lillebror eller lillesøster.. Det får holde. :)

Skrevet

Siden de nå trenger å fornye sine nintendoer (DS), så slår vi like så greit inn med 3D DS med det samme. Så det er det de kommer til å få når de kommer på besøk til meg og babyen på sykehuset.

Skrevet

Mormor har tenkt å kjøpe ny dukkevogn til storesøsteren. Jeg lurte på å gi henne legefrakk til utkledning, som hun har ønsket seg. Kan være ålreit også i forhold til at vi skal være litt på sykehus og at det ikke skal være skummelt.

Skrevet

Min 3 åring ska få Lynet McQueen bilbane:):):) Lynet e hans STORE helt i livet! Kjekt han kan ha noe han synes e stas å vise fram når me får folk på barselbesøk, utover at me håpe jo han blir stolte av å vise frem lillesøster eller lillebror:)

Skrevet

han skal få en bil, med henger med båt oppå.

Skrevet

Her får storesøster på 2 en sånn mikke mus-"pc" fra lekebutikken, den skal pakkes i sykehusbagen. Tenkte da at hun har noe å pusle med helt i starten i alle fall.

Så har vi fortalt henne at hun skal få klokke når babyen har kommet, og at babyen skal være med til butikken når hun skal velge seg klokke. Dette med klokka har vært som motivasjon for å sove hele natta på eget rom, så hun har gledet seg til den noen uker allerede. Vet det er tidlig med klokke altså, men hun er så innmari opptatt av min klokke og sier hele tiden at hun har lyst på :)

Skrevet

Har kjøpt Batman kostyme til storebror som e 5 år, og bestillt tutukjole med vinga og tryllestav til minsta på 3 år :) Bestillte på ebay, så betalte tilsammen 120 kr for begge kostyman :D

Storebror fylle 6 år bare 10 daga etter termin, så da får han no masse pakka da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...